Foto bij 19

Niall James Horan


Ik keek louis even aan. Ik zag dat hij echt spijt had. 'kom hier.'zei ik met een grote glimlach en trok hem in een knuffel. 'alles weer goed?' vroeg hij. Ik knikte en liet hem los. 'zo waar was je vannacht?' vroeg liam. Ik keek ze ondeugend aan. 'bij allissa.' zei ik en trok de koelkast open op zoek naar eten. Ik wist dat ze me nu allemaal aankeken te wachten op details. Lachend keek ik op. 'jongens , er is niks gebeurt.' zei ik. Ze knikten wat ongelovig. 'IK MEEN HET' gilde ik lachend en greep naar een snicker die we in de koelkast hadden zodat ze niet smelten. Ik hoorde de jongens lachen en naar de woonkamer lopen alleen zayn plofte neer op een stoel in de keuken. 'je vind haar echt leuk hea' probeerde hij het gesprek te beginnen. Ik wist waar hij naartoe wou. Ik knikte. 'wet ze het?' vroeg hij. ík denk het ze wou er over beginnen alleen ze hield er snel over op' zei ik en nam plaats tegenover hem. 'warneer moet je er weer heen?' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en liep naar de kalender. ' volgende week pas, mijn 3e chemokuur.' zei ik somber ik wist dat na de 3e je haar er af zou moeten. 'verdomme.' mompelde ik uit het niks. Ik was boos op die ziekte, Ik wou gewoon hetzelfde doen als de rest van de jongens genieten vandeze tijd maar nee ik moest waarschijnlijk in ziekenhuizen rond hangen zonder haar en energie. Zuchtend plofte ik weer neer op mijn stoel en keek zayn bang aan. ' wat moet ik doen, zometeen gaat het echt helemaal fout, ik ben de laatste tijd zo moe en - 'niall stop okay? je word wel beter.' zei zayn geschrokken van mijn plotselinge woorden. 'maar wat als- 'niall stop ik meen het.'onder brak hij opnieuw mijn zin en liep snle de keuken uit. Zuchtend liet ik mijn hoofd op de tafel vallen. 'verdomme.' mompelde ik weer. Ik had nu al genoeg van die ziekte en ik wist dit was nog maar het begin.

Reageer (2)

  • Salute

    Awwh
    Krijg geen berichtjes meer van nieuwe hoofdstukken :(
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    awh, wat zielig :'<

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen