Foto bij Het is zover!

Yes! Yes! Yes! Ik heb een date met hem! Ik kon het niet geloven! Toen ik rond me keek zag ik iedereen naar me kijken. Had ik nu echt luidop geschreeuw. Sommigen keken me raar aan, en deden terug verder met een nieuwe bedpartner vinden. Roxie was de enige die begreep wat er gaande was. 'Is het zover?' vroeg ze giegelend. Ik beet op mijn lip en knikte. Nu slaakte ze een gil en omhelsde me. De mensen rond ons dachten vast dat wij hoertjes waren die aan de drugs zaten! Maar dat kon mij niet bommen! Ik heb een date! Hmm, ik kan best begrijpen als je "hem" liever vervangt door een naam. Wel ik geeft je een tip: 4 letters en het begint met een D. Have fun with it! De rest verklap ik nog niet! Ik snoof door mijn neus van het geluk. Hij sms'te mij dat hij morgen naar het park ging skateboarden, en hij vroeg zich af of ik mischien zin had om hem te vergezellen! Mijn hartje gaat nu pas écht te keer! Het gaat nog meer te keer dan de eerste keer dat ik mijn eerste paar Chanel-shoes aantrok! (and that means a lot to me!). Ik stuurde een sms'je naar my Gay friend Vince en nog eentje naar mijn kapster. Deze tekst vertelde genoeg: "Hell yeah!! xoxo!". Meteen kreeg ik een sms'je terug van Vince met 5 smileys die lachen + een proficiat. Van mijn kapster kreeg ik mischien een minuutje later een: "Omg, eindelijk ga jij nog eens van de bil gaan!". Ik moest even met mijn ogen knipperen en een pokerface opzetten door dat zinnetje. Ik heb een date, geen seksuele afspraak, mijn hyperventilerend kapstertje!

Xoxo, your Little A.!

Ps. Wat kan het leven toch mooi zijn! Door D***(H):$

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen