Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • lilycollins

    Veel beterschap, hoop voor je dat ze ooit een eht medicijn vinden die je beter maakt <333 En zeker lang, en bijna!! Bijna gingen zoenen, hahah.

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    dat is balen! maar als dat uiteindelijk wel werkt... nou ja in elk geval hoop ik dat het toch nog een beetje beter wordt!
    ahw, je hebt het al best lang vol gehouden zonder ze te laten zoenen toch ze gezellig te laten doen, want ik zag nu dus ineens dat dit al het 41e hoofdstukje is en het is gewoon niet langdradig terwijl er toch niet super veel gebeurt als je echt na gaat denken, maar toch is het een super story! ik heb er namelijk geen last van dat er niet heel veel gebeurt awnt er is niet heel veel actie maar op de een of t andere manier gebeuren er toch wel weer dingen:) volgnes mij ben ik nu echt heeel vaag bezig maarja..
    in elk geval is je story geweldig en dit hoofdstukje en moet je snel verder gaan!!!!

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Echt, ik hoop dat het toch nog betert!
    Super!

    1 decennium geleden
  • HipsDontLie

    Echt beterschap (H)
    MAar wat heb je dan :$

    1 decennium geleden
  • bieberin

    verderr !
    ;o,
    laat dan maar :$.
    ik hoop echt, na je ziekte dan,
    een leuk leven gaat lijden ;d.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen