Foto bij 18

written by; xamazayn and a lil bit by Cappuccini

Niall Horan


De volgende ochtend werd ik wakker, en zag dat Alissa al wakker was. Ze had wat te eten met oordopjes in haar oren aan de tafel. Ik keek haar aan, zonder dat zij het zag. Ik vond het fijner haar te bestuderen. Zachtjes stapte ik uit bed en nam plaats tegenover haar aan de tafel. 'goedemorgen.' mompelde ik schor. 'goedmorgen, lekker geslapen op de bank?' vroeg allissa lachend. Ik had er vannacht op door gegaan dat ik op de bank ging en zij in het bed. Ik knikte. 'super ,ik denk dat het mijn nieuwe bed word.' zei ik lachend. 'ey, ik ga zometeen maar even naar huis.' zei ik wat zachter. Ze knikte. 'ga jij niet even thuis kijken.' vroeg ik. ' weetje...misschien is dat verstandig, maar ik weet niet of mijn vader in een goede bui is vandaag.' zei ze terwijl ze naar kommetje met cerreal keek. 'ey, het komt wel goed en als er iets is kom maar naar ons, onze deur staat altijd open.'zei ik en gaf haar een knuffel.

Ik besloot ik terug te gaan, ik kan namelijk niet wegblijven. Harry deed de deur open, en keek verrast toen hij mij zag. ''Kan ik... n-naar bi-'' ik kon mijn zin niet afmaken. ''Doe niet zo raar, Nialler! Come in!'' zei hij. Ik liep naar binnen, en zag Liam als eerst. Die kwam mij gelijk een friend-hug geven. Ik lachte en zag Zayn. ''Oh dude! Waar was je?! Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht.'' riep hij bezorgd. Ik lachte weer want Liam reageerde; ''Dude, jij sliep twee uur na Niall's vertrek en werd om 10 uur pas wakker.'' zei hij lachend. ''Shut it Liam! Nee maar serieus, ik was bezorgd. Niet weer doen.'' waarschuwde hij. Ik lachte alleen, wat was het fijn om weer bij hun te zijn. Ik keek om me heen, en zag Louis met een volle mond de keuken uitlopen, inclusief een broodje in zijn hand. Wat had ik nu honger! Hij keek me aan en legde het broodje op tafel. ''Niall.. kijk, echt het-'' zei hij en ik zuchtte. ''Laat maar zitten, Louis. Ik weet het! Het spijt je, tuurlijk! Na alles wat je gezegd hebt. Maar sorry neemt jouw woorden niet terug. Wat gezegd is, is gezegd.. punt uit.'' zei ik op een net iets te harde toon. ''Maar Niall.. Kijk; Jij kent mij, ik heb het voor je eigen bestwil. Ik wil niet dat jij pijn krijgt, niet nog meer. Ik zei het puur uit bescherming, en die opmerking over Alissa al helemaal. Ik besefte dat ik toen fout zat. Nogmaals, het spijt me echt. Ik dacht even na, en keek Liam aan. Hij beet op zijn lip. Zayn en Harry staarden Louis aan. Louis praatte weer. ''Niall....'' hij wachtte natuurlijk op een antwoord.


reacties? $:

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen