Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (65)

  • Cisco

    Heeey
    Ik vind je verhaal super, ben het net beginnen lezen!

    Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook een levenslange ziekte die elke dag erger en erger wordt.
    Kans dat ik binnen enkele jaren in rolstoel beland is redelijk groot :(
    Dus weet dat je niet alleen bent!

    & blijf vooral verhalen schrijven (:

    1 decennium geleden
  • Medicated

    Woww heftig ;o
    maar wat heb je dan precies en zouden ze geen medocatie kunnen geven ofz waardoor je tenminste wat meer kan doen ?
    Heel veel sterkte <3
    X

    1 decennium geleden
  • naomiswaggie

    Omg, ik wil je knuffelen. qq

    1 decennium geleden
  • Agnartecous

    omg meisie toch, ik leef ontzettend met je mee. Ik heb dan mischien geen ziekte maar toch.
    Ik wens je veel sterkte toe want dat is wat je zeker kan gebruikten.
    Ik zou zeggen als er ooit is iets post het op m'n profiel!! je kan altijd bij mij terecht ookal kennen we elkaar niet!!
    Ik wens je veel geluk in je leven. Ik zal voor je bidden, veel sterkte.
    btw, je schrijft prachtig, je beschrijft alles zo natuurlijk, niet geforseerd.
    Ik heb ontzettend veel respect voor jou, meisiie.
    Ik zal naar je luisteren!
    Woon je in nederland of Belgie???
    STAYSTRONG GIRL I KNOW YOU WILL MAKE IT IN UR LIFE XX
    ARIANA X

    1 decennium geleden
  • TDLC

    ik weet wat je door maakt ik heb ook een ziekte voor levenslang, en ben daardoor ook vaak niet op school dus ik snap je helemaal, maar wat heb je dan?
    maar jhaa... heel veel sterkte meid!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen