Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (65)

  • Kaysh

    Omg ik vind dit echt zo zielig he!

    1 decennium geleden
  • Kaysh

    Omg ik vind dit echt zo zielig he!

    1 decennium geleden
  • Kaysh

    Omg ik vind dit echt zo zielig he!

    1 decennium geleden
  • Moustaches

    mensen, dat was wel een hele lange reactie 0_o

    1 decennium geleden
  • Moustaches

    ik ben het met iremx eens!
    eigenlijk met iedereen die zegt hoe erg het is en die je sterkte wenst, en toen kwam ik bij het vorige hoofdstuk heel leuk aan met: beterschap!
    daar heb je dus niet zoveel aan... maar wel heel veel sterkte! en misschien zit je niet op medelijden te wachten ofzo, maar ik heb echt met je te doen, het lijkt me echt verschrikkelijk!
    en ik wil nog heel veel zeggen, over dat je altijd bij ons kan komen zeuren of als we je moeten opvrolijken of... - je zegt het maar als je ons een keer nodig heb, hè! want gush, dat lijkt me echt verschrikkelijk! maar heb je dat al lang? en een half jaar niet naar school...
    aargh, toch weer medelijden, maar ik vind het echt zielig! en m'n moeder zit maar te zeggen dat ik het me niet zo aan moet trekken, dat ik er toch niets aan kan doen... maar als ik er voor kan zorgen dat je je vrolijker voelt, doe ik dat graag - op welke manier dan ook (:
    en nu krijg je een lange reactie van mij, gaat het niet eens over je verhaal! dus ik ga er ook nog wat bijzetten over je verhaal hoor (: volgens mij heb ik het al een keer gezegd, maar ik was echt een biebier-hater, maar toen ging ik jouw verhaal lezen en toen was ik geen hater meer (: en nou kijk ik er altijd naar uit om je stukjes te lezen (dat gedeelte heb ik volgens mij nog niet verteld). en je moet weten dat ik dit niet zeg omdat ik medelijden met je heb - ik begin gek van mezelf te worden, ik steeds met m'n medelijden -.- - maar omdat ik je verhaal echt geweldig vind! en ik heb niet vaak dat ik een verhaal kan blijven lezen zonder dat er liefde enzo in voorkomt, maar je schrijft echt heel mooi! en het vorige deel, over dat paard beschreef je zo lief! ik heb eerlijk gezegd niets met paarden, maar toen je dat zo schreef dacht ik: had ik ook maar een paard - ook al vind ik ze nogal eng...
    en dit begint wel een lange reactie te worden, en ik heb het nog steeds niet gezegd, maar: I LOVE YOUR STORY!! en sterkte!
    en alsjeblieft snel verder<333(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen