Foto bij 16

Niall Horan


Ik keek verbaasd om mij heen. ' wou je hier naar toe?' vroeg ik terwijl ik naar een een een stuk blad keek. Ze schudde haar hoofd en duwde een paar bladeren aan de kant. 'wow.' mompelde ik. 'heb je dit zelf gebouwd?'vroeg ik terwijl ik het houten kleine huisje bewonderde. Ze knikte trots.'ja , als ik ruzie thuis had kwam ik hier altijd heen.' zei ze terwijl ze de deur voorzichtig van het slot haalde. Ze stapte naar binnen en rende direct naar de bank waar ze languit op ging liggen. Ik begon te lachen.' dit zier er gezellig uit.' zei ik lachend terwijl ik bij haar op de bank wou gaan zitten. Ik tilde haar voeten op en zette mezelf op de bank. ' sorry, maar we hebben hier nog geen tv' lachtte ze. 'maar wel een radio.' riep ze en rende naar een grote kast midden in het huisje waar ze een oude radio uithaalde. 'ik heb alleen een glee cd.' zei ze met een mooie glimlach. Ik lachtte mee. 'maakt niet uit, zet maar iets leuks op.' reageerde ik op haar. 'zo....ben je hier vaker?' vroeg ik. Ze knikte.'ja best vaak, maar het is gezelliger met iemand erbij. ' zei ze en kwam naast mij zitten. 'kijk me niet zo eng aan.' grinnnikte ik. Ze bleef me aanstaren tot ik mijn hand voor haar gezicht wuifde. 'sorry , ik vraag me alleen af- nee laat ook maar.' zei ze en wende haar blik af. Ik keek waar ze naar keek. Een blad met mij waar ik opstond dat ik ziek was. 'great' mompelde ik onverstaanbaar. Ik ging niet op haar in want ik had geen zin in deze vragen dat was de reden waarom ik nu niet in mijn eigen bed lag. Door die stomme ziekte. Zuchtend stond ik op en liep naar de radio.'zing met mij.' fluisterde ik zacht. Ze grinnikte.'ik kan niet zingen , niall.' zei ze zacht. Ik haalde mijn schouders op. 'just.. sing with me, please?' vroeg ik haar met een pruillipje.

ey schatjes! dankjewell voor reacties<3 again reactie? loveu

Reageer (2)

  • Salute

    Verder!! <333

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    Woeh ik heb ook een glee cd xd
    love your story (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen