Dit heb ik op een gedicht van Brittegink1 gezet.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • southparpHP

    ik wil er ook in dus ik typ maar wat de hele tijd ik hoop dat ik erin kan echt waar ga je dit serieus waar allemaal lezen zou ik niet doen ik zet geen leestekens ik vind dit best wel lol ik hoop dat je nog wel eens naar deze story terug kijkt wat ik wil er ook in ook al is het allemaal onzinnig wat ik hierin zet hoelang moet dit nog dit gaat echt nooit op houden soms zet ik een spatie te veel dat vin ik bes wel erg want ik vind grammatica leuk maar daar gaat het nu niet om dus het maakt niet uit want daar gaat het nu niet om ik hoop echt dat je dit leest want dit is best wel vermoeiend hoor verdiep je me eens in me eet n wortel ik wou bijna typen woordtel maar dat deed ik gelukkig niet want dat is best wel doelloos lees je nog steeds goedzo ik ga denk bijna stoppen bye bye bye bey by the way ik gavoorloopig even niks anders typen dan bye bye bye bye bye bye bye byebye bye bye bye bye bye byeb bye bye bye bye bye byeb bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen