Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • MNMemories

    Wat gaat er nu gebeuren?

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    ahw, is dit ons laatste hoofdstukje:( nou:( nu ga ik huilen:(:'(snifsnif
    ehm, ik moet nu dus hw zitten te maken maar ik heb quizlet aan staan bij mijn hw(A) oké ik kan me dus niet concentreren en heb daarom alles waar ik ook maar afleiding in kan vinden aan staan en alles leidt mij ook af dus het is heel slecht.. Jep nu krijg je dus ook een heel lange onzin reactie, maar niet zo super lang hoor;)
    hm ik ben inspiratieloos, maar dan zou ik scheikunde moeten maken, ik bedoel scheikunde, hallow dat wil niemand toch.. Sorry voor de mensen die scheikunde hw om de een of t andere vage reden leuk vinden(A)
    snel verder!!
    ja ik ben echt heel inspiratieloos voor een lange reactie
    wacht ik kan nog best wel wat over dit stukje zeggen:D jeej afleiding gevondenxD
    ik vind het echt best wel schattig, en nu liggen ze naast elkaar en en en, ja je weet wel wat ik denk... Want ze zijn zo schattig samen en Justin heeft niets meer met selena en het is ontzettend fout om iets te beginnen met de oppasser van je zusje maar toch;) ze zijn zo ontzettend schattig. Eigenlijk is dat best wel raar dat iedereen dat zegt want Justin is best wel tegen haar uitgevallen en dat was iets minder schattig;) maar toch zijn ze nu wel super schattig samen!!
    dus snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Dat is best wel schattig.xd
    Snel verdeeer.<333

    1 decennium geleden
  • ColdCoffee

    Lief!! Snel verder ;D

    1 decennium geleden
  • Brightness

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen