Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Theeee fuck, ze zijn echt lief samen <3 Ash moet alleen niet wéer boos worden op Justin want het is ook d'r eigen fout, ze heeft tenslotte zelf door wat er gebeurd dus ja
Ze moet gewoon toegeven dat ze hem leuk vind en ze moeten erachter komen dat ze Drew en Demi zijn.
En ze moet Ryan dumpen.
Ash en Justin passen bij elkaar en ze vinden elkaar gewoon super leuk.
en dan begint de drama natuurlijk weer.
ik word een beetje moe van iedere keer hetzelfde.
eerst doen ze aardig, dan worden ze boos op elkaar en geeft Ash, justin de schuld. bla bla bla.
maar wel snel verder
Reageer (26)
dus wanneer komen ze er nou eindelijk achter?
1 decennium geledenwe zijn al bijna 200 hoofdstukken verder.
anyways, very lovely story <3
Theeee fuck, ze zijn echt lief samen <3 Ash moet alleen niet wéer boos worden op Justin want het is ook d'r eigen fout, ze heeft tenslotte zelf door wat er gebeurd dus ja
1 decennium geledenTotally eens met DaBieber.
1 decennium geledenZe moet gewoon toegeven dat ze hem leuk vind en ze moeten erachter komen dat ze Drew en Demi zijn.
En ze moet Ryan dumpen.
Ash en Justin passen bij elkaar en ze vinden elkaar gewoon super leuk.
Anyways snel verderr
oehh snel verdeerrr
1 decennium geledenen dan begint de drama natuurlijk weer.
1 decennium geledenik word een beetje moe van iedere keer hetzelfde.
eerst doen ze aardig, dan worden ze boos op elkaar en geeft Ash, justin de schuld. bla bla bla.
maar wel snel verder