Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
God, Anke, als het aan mij lag, verdient dit verhaal elke dag een plaatsje in de top. Dit verhaal is echt zo verschrikkelijk mooi, zo verschrikkelijk goed geschreven, zo verschrikkelijk prachtig en gewoon urgh. Ik kan het echt niet in woorden omzetten hoe geweldig ik dit verhaal vind. Dit is echt één van de weinige verhalen waar Quizlet trots op mag zijn, echt waar.
Reageer (30)
Melding: je hebt deze story al een kudo gegeven!
1 decennium geledenWeet ik toch, maar hij verdient er gewoon meer
Ahw.. MEEEEER
1 decennium geleden<33
1 decennium geledenGod, Anke, als het aan mij lag, verdient dit verhaal elke dag een plaatsje in de top. Dit verhaal is echt zo verschrikkelijk mooi, zo verschrikkelijk goed geschreven, zo verschrikkelijk prachtig en gewoon urgh. Ik kan het echt niet in woorden omzetten hoe geweldig ik dit verhaal vind. Dit is echt één van de weinige verhalen waar Quizlet trots op mag zijn, echt waar.
1 decennium geledenJij verdient die plaats in de top gewoon. En niet alleen gisteren of vandaag, maar altijd.
1 decennium geledenWant dit verhaal is prachtig, echt geweldig mooi <3