Foto bij 2- Set Off.

wou jullie niet laten wachten ;')

Na een korte wandeling lopen we de supermarkt binnen. Louis neemt een karretje en Harry springt er meteen in. "Karren!" schreeuwt hij. We gaan eerst langs het normale voedsel en kiezen voor verschillende pasta's, kazen, sauzen en we nemen ook kip. Dan gaan we naar de beste afdeling. Snoep, chips, koeken en chocolade. "Pak wat je pakken kunt!" roept Louis als een hooligan en hij begint verschillende soorten koeken in te pakken die hij als favoriet bestempeld. Ik ga voor een groot pak Oreo's en een paar zakken Doritos.
"Wat dachten jullie van een filmpje vanavond?" zeg ik als ik met de zak Doritos schudt, ze stemmen allemaal in en beginnen met speculeren over welke film we zouden gaan zien. Ik had er enkele in mijn tas mee genomen, maar een nieuwe huren zou natuurlijk ook wel fijn zijn.
Als we alles hebben, wat best wel wat bleek te zijn, lopen we naar de kassa, daar leggen we alles op de band en verdelen we daarna de schulden. Ieders betaalt één-vijfde.
We laden alles in winkel-tassen, die we nog snel van ons stekje hadden meegenomen. Ieders draagt een tas en is goed gemutst.
Het was heerlijk om terug bij de jongens te zijn. Louis, wiens mond nooit stil staat. Harry, de absolute deugniet. Liam, verantwoordelijk, maar kinderachtig. Zayn, Eidel, maar verre van egoïstisch. De perfecte vriendengroep als je het mij vraagt. Als je ook maar iets nodig hebt, hier kan ik met alles terecht. Mijn dagelijkse portie liefde kreeg ik hier vast en zeker.
Ik zoek in mijn zak en vindt weer mijn sleutelbos en doe de deur snel open.
"Weet iemand al een film?" vraag ik terwijl we de gang door lopen en ondertussen alle winkelwaar in de ijskast en andere kasten beginnen te zetten. Harry knikt snel: "We gaan een film kijken, waarin ik een tovenaar ben." zegt hij overtuigd.
"Harry, you're a wizard!" roept Louis vanuit de keuken, waar hij yoghurt in de ijskast laad. Een gestoorde gil komt vanuit Harry's keel, maar het was al vrij duidelijk dat we Harry Potter gingen kijken die avond.
Ik waggel de trap op om als eerste al mijn kleren in mijn kast te steken en als tweede één van mijn Harry potter-films mee naar beneden te nemen.
Ik begin met het uitpakken van mijn kleren en leg alles op ordelijke hoopjes, een stel boeken leg ik op mijn nachtkastje en in de laden van mijn bureau komen school boeken en veel te dikke cursussen, waar ik nu al tegenop kijk.
Ik pak mijn gitaar en zijn staander uit en zet deze langs mijn bed. Het was een schoonheid. Ik laat mijn vingers een toonladder spelen in één vlotte beweging en lach naar het ding, zonder mijn muziek zou ik niet kunnen leven. Op mijn nachtkastje plaats ik ook nog een foto van mijn moeder, vader en oudere broer om me de kamer nog meer eigen te maken.
Ik test het bed en plof er op neer. Ik zou nu al in slaap kunnen vallen, want dit was tot nu toe al een zware dag geweest.
Ik sluit mijn ogen voor enkele seconden en voel mijn gedachten al wegzinken in mijn hoofdkussen dat smeekt om te blijven liggen. 'Niall, geniet nog wat langer van mijn heerlijke zachtheid.'
Ik schudt het wel erg behaaglijke gevoel van me af en neem de film van mijn bureau om dan naar beneden te lopen en het eens goed te tonen aan mijn vrienden.
"Exact wat ik bedoel!" lacht Harry,"Nialler begrijpt me!" zegt hij knikkend. Hij tikt tegen de onderkant van mijn handen, zodat de DVD de lucht in vliegt. Hij vangt hem en doet het doosje open en loopt met een speelse grijns op zijn gezicht naar de DVD-speler. Liam en Zayn moeten er om lachen en staan in de keuken enkele snacks voor te bereiden. Ook al was het maar Chips en Dipsaus, het had volgens hen veel precisie nodig. Volgens Niall was het enige waar ze zich nu mee bezig hielden het gegiechel dat hij hoorde.
Niet veel later strompelen ze de woonkamer in, ze plaatsen de kommetjes chips of de salon tafel en de pot dipsaus eindigt in het midden van die zelfde tafel.
Louis dimt de lichten en we gaan met zen allen knus in de zetel liggen. Ik leg mijn hoofd op Zayn's schouder, voor het geval ik in slaap zou gaan vallen. Harry duwt op play en de avond was vertrokken.
Tijdens de film was er niet veel beweging, ieder van hen staarde geconcentreerd naar de film en nam, zonder ook maar te kijken wat ie precies deed, chips en dipte die in de saus.
Na ongeveer een half uur film lig ik al weer te snurken, de trip was me écht wel te veel geweest.

Reageer (8)

  • TICKETTOHELL

    Awh, ik vind Niall altijd zo'n cutie haha
    Verder<3

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Aaaah! Ik hou zo van Niall! (:
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • Asgarnia

    supergoed!! egt snel verder! geweldig hoofdstukje! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen