Foto bij 12

Niall Horan

2 dagen later

Zenuwachtig liep ik door het huis. 'niall, ga nou eens zitten.' riep harry gefrustreerd. 'niall, het komt wel goed, ga je klaar maken.'zei liam. Ik zuchte en liep naar boven. Na een lange douche te hebben genomen kleede ik me snel aan. Een wit shirtje of de blauwe?. ' zayn, welk shirtje moet ik aan.'riep ik. Zayn kwam mijn kamer in gelopen en begon te lachen. ' doe de witte.' zei hij. ik knikte en trok het witte shirtje aan. Zuchtend legde ik mijn haar goed en bekeek me zelf in de spiegel. 'niall, ze vind je vast leuk, maak je niet zo druk.' zei zayn voor hij weg liep. Ik bekeek me zelf nog een keer voor ik achter hem aan liep. Ik werpte snel een blik op te klok en besloot om al vast op weg te gaan richting nando's. 'jongens ik ga.'riep ik. 'succes, en het komt goed.' riep liam vanuit de keuken. Ik grinnikte terwijl ik de deur achter me sloot.

Rustig zat ik bij nando's te wachten op alissa. Ik hoorde de klok tikken en zag alleen het eten. Ik moest echt minder eten maar dieten zou nooit lukken. Ik grinnikte zachtjes in mezelf en schrok toen ik iemand voor me zag staan. 'hey allisa.' zei ik enthousiast en stond op om haar een knuffel te geven. 'zo wat gaan we doen.' vroeg ze zachtjes. Ik glimlachtte. 'verassing.' fluisterde ik en sloeg een arm om haar heen terwijl we naar buiten liepen. Ik was blij dat ze mijn arm om haar heupen accepteerde en hem niet weg sloeg. 'zo vertel iets over jezelf' vroeg ik haar. 'well, mijn naam is allissa ik kom uit london, woon samen met mijn mama en zusje en ik ben 17 jaar.' vertelde ze. Ik knikte. 'en nu jij.' zei ze lachend. 'ok, ik ben niall 18 jaar en woon tegenwoordig in london.' somde ik op. Ze knikte. ' kom.' riep ik en liep naar een klein restaurantje. Dit restaurantje was van kennis van ons en was vanavond gesloten dus mocht ik het vanavond voor mezelf hebben. Ik stak de sleutel in het slot en maakte voorzichtig de deur open die begon te piepen. ' mocht dit.' vroeg allissa zenuwachtig. Ik knikte en liep het restaurantje in.


kleintje , want kon snel mn laptop even pakken. maar weet niet warneer ik um terug krijg, hehe noujah reacties?

Reageer (2)

  • savedtaccount

    awh Niall is cute <3

    1 decennium geleden
  • Salute

    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen