Foto bij 71| How words can change..

Alohomoraize
Hahahahha xd, nu moet ik ook doordenken 8D
Trouwens je hebt gelijk, ze checken nooit de leraren xd


Er is iets mis met het mail systeem van Quizlet. Dus het is wel handig om af en toe 'abbonementen' te checken in verband met nieuwe hoofdstukken.


Fay kon honderd redenen bedenken waarom ze liever niet met Hermione ging praten. Maar toch deed ze het en toen ze eenmaal de meisjesslaapzaal binnen liep en niet meer terug kon... Had ze toch wel spijt. Alleen was het aanblik iets anders dan ze had verwacht. Hermione zat bij het uiteinde van haar bed en snikte zachtjes. Ze keek niet op toen Fay binnen kwam maar wist wel dat ze er was. ''Ga alsjeblieft weg''Snikte Hermione zacht, maar Fay bleef staan. Overspoeld door een golf van medelijden. Zonder er echt bij na te denken ging ze naast Hermione zitten en haalde diep adem. ''Hermione-,''Maar ze werd echter onderbroken door Hermione zelf. ''Ik ben zo ontzettend stom geweest. Het is terecht als je me nu haat. Vooral omdat ik je zeker weten ontzettend gekwetst heb en meer voor populariteit koos dan voor mijn 'echte' vrienden. Tevens heb ik ook nog eens Ron en Harry heel verdrietig gemaakt, door weinig met ze te praten... Vooral Ron''Huilde Hermelien en ze keek Fay nog steeds niet aan. ''Ginny heeft me zelfs op mijn gedrag aangesproken, maar ik wilde het eerst niet geloven... Totdat ik het later toch wel ging inzien. Misschien heb je gelijk en gebruiken ze me inderdaad, maar ik was zo verblind door... door... Het feit nieuwe vrienden te hebben dat ik de duistere kanten niet zag. Oh Fay, ik snap het volkomen als jullie me nooit meer-,'' Hermione's woorden vielen weg toen Fay haar plotseling omhelsde. ''Ik vergeef het je, Hermi... Ik vind het namelijk al een hele prestatie dat je het zelf inziet.''Zei Fay en ze liet Hermione weer los. ''Harry heeft gelijk, we zijn ontzettend stom bezig door steeds te ruziën. En ik weet zeker dat de rest je het ook vergeeft. We hebben namelijk met zijn allen wel ergere dingen meegemaakt.'' Hermelien keek Fay even ongelovig aan, maar glimlachte toen door haar tranen heen. ''Je bent echt de allerbeste, Fay''




Het mocht dan wel goed zijn met Hermione. Dat betekende niet dat het ook goed ging met de rest van Fays probleempjes. Ze had namelijk nog steeds niks verteld aan Ron over haar kus met Draco. Ookal had ze het vermoeden dat Ginny in de gaten kreeg dat haar iets dwars zat. Tevens kwam Halloween eraan waar Fay al helemaal geen zin in had in tegenstelling tot de jaren ervoor. ''Iedereen, stop met eten!''Riep Ginny op een maandag morgen aan het begin van het ontbijt terwijl ze zich bij Ron, Hermelien, Harry en Fay voegde. Ron was de enige die ongestoord verder at. ''Ron! Leg je brood neer en luister, dit is dringend!''Snauwde Ginny hysterisch tegen hem. ''Wat is er dringender dan het vullen van mijn maag?''Vroeg Ron en hij legde geïrriteerd zijn brood neer. ''Het Halloween feest!''Zei Ginny enthousiast. Alleen iedereen keek haar raar aan. ''Je bedoelt het feestmaal tijdens Halloween?''Vroeg Harry aan haar. ''Nee! nee, een echt feest. Net als het kerstbal van het toverschooltoernooi.''Vertelde Ginny, ''Kijken jullie ooit wel op het prikbord?'' ''Ja, om te weten wanneer we weer naar Zweinsveld mogen. Wat trouwens net voor Halloween is.''Zei Harry. ''Nou dan kijken jullie niet goed genoeg! Want op het prikbord staat dat er voor de 5, 6 en 7 jaars nog een extra Halloween feest is op Zaterdagavond in de grote zaal. Een dansfeest, alleen wat minder formeel dan het Kerstbal van laatst''Ging Ginny verder. ''Wacht!''Zei Fay plotseling geschrokken, ''Moeten we dan ook dates hebben?'' ''Dûh''Zei Ginny alsof het al zwart op wit stond. ''Of ga je soms in je eentje?'' ''Nee, ze gaat lekker met mij.''Zei Ron en hij knuffelde Fay vrolijk. Niet dat ze erg gerustgesteld was. Ze kon bij het feestmaal makkelijker afzeggen dan een dansfeest als ze er geen zin in had. En ze wist dat Ron haar de hele avond gezelschap zou willen houden. Wat niet het geval zou zijn als het om een feestmaal ging.
''Geweldig''Zei Fay voor de eerste keer in tijden weer eens sarcastisch.
Ze keek even naar Hermione, die net te laat haar minachtende blik kon verbergen. En snel haar boterhammen grondig bestudeerde. Iets wat Fay nog harder liet twijfelen over haar relatie met Ron. Misschien paste ze inderdaad niet bij elkaar en behoorde haar hart aan iemand anders...

Reageer (3)

  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • Delic

    ''Wat is er dringender dan het vullen van mijn maag?''Vroeg Ron
    Helemaal niks Ron!! 8D
    Wat hebben ze trouwens met schoolfeesten? O.o
    Die op mijn school zijn super saai x3
    Maar als ik op Zweinstein zou zitten, zou ik ook gaan :3
    Alles is beter als er magie in het spel is!! :3

    1 decennium geleden
  • freyadoll

    ja ik flipper 'm van het mailsysteem : (
    hahaha ik vind ginny echt awsome hier :p

    snel verder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen