Foto bij XLVII.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (42)

  • Nitori

    Ik ben het eens met iedereen hier onder me. Dit deeltje is echt mooi, ookal komt Harry nu het verschrikkelijke te weten.
    Ik, siriously. Ik wil niet dat ze kanker heeft. Laat het op een wonderbaarlijke wijze maar weggaan fso, khoud te veel van Avalon. Hahah. (krul)
    Ik weet niet echt wat ik allemaal moet zeggen. Het staat allemaal wel dicht bij me enzo, kzit nu al helemaal te trillen. Echt weird.
    Oké, voordat ik nog meer onzin ga uitkramen. Lol.
    VERDER, ^^

    1 decennium geleden
  • MakingFun

    Ze moeten hem vinden. Misschien gaat hij nu wel gekke dingen doen omdat hij zo van streek is en ze moeten de laatste maanden geweldig proberen te maken. Je moet hem vinden.
    Dit was echt zo'n zielig stukje =[

    1 decennium geleden
  • NIALLr

    O god .. ik was bijna aan het huilen ;( en nu speelt mn phone ook nog 'it will rain' af van bruno mars .. best toepasselijk de eerste twee zinnen: if you ever leave me, leave some morfine at my door .. Ö


    Oké, gezeik gezeik ..
    Snell verder'

    1 decennium geleden
  • Eventually

    Wauw, het maakt me echt stil.
    Je moet echt snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • Scenery

    Zo snel ik kon, rende ik hem achterna. Maar hij was al aan de lift voor ik aan de volgende kamerdeur was. Ik zag hem nog net tussen de openglijdende deuren glippen. Ik schreeuwde wanhopig zijn naam. Maar hij ramde op de knopjes in de lift en leunde met zijn voorhoofd tegen de wand. Ik zag zijn lichaam schokken toen hij inademde.

    Dit stukje vond ik zo mooi! Zag het helemaal voor me... Arme Harry! Maar hij mag het niet uitmaken of wat, ze moeten het z.s.m. uitpraten!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen