Foto bij # Two.

Iemand alsjeblieft wat tips?
Moet ik wat verbeteren?
Wat veranderen?

Als ik mijn ogen weer open, zie ik een paar ogen die ik uit duizenden herken. ‘BROOKE!’ zei Marilyn. ‘Hoi.’ zeg ik voorzichtig terug. ‘Hoe gaat het?’ vraagt ze weer en ik grijp naar mijn hoofd. ‘Hoofdpijn…’ antwoord ik. Marilyn werd gebaart weg te gaan door professor McGonagall. ‘Wat gebeurde er in the great hall?’ vraagt ze op een strenge toon. ‘Ik weet het niet, echt niet..’ zeg ik op een toon waarvan het echt klonk alsof het waar was. ‘Goed… Je hebt een paar dagen rust nodig.’ zegt ze en loopt weg. Langzaam doe ik mijn ogen dicht en val ik in slaap… ‘Brooke..? Brooke?’ vroeg een stem. Met tegenzin doe ik mijn ogen open en zie dat het Draco is. ‘Wat doe je hier?’ vraag ik. ‘Ik kwam kijken hoe het met je gaat.. Ik had je opgevangen, weet je nog?’ antwoord hij. ‘Nee?’ ‘Oh..’ ‘Mag ik alsjeblieft slapen?’ vraag ik rustig. ‘Natuurlijk. Zie ik je morgen weer?’ ‘Euh, ja, oke..’ Draco antwoordt niet en loopt weg. ‘Rust..’ mompel ik in mezelf. Ik kijk nog even rond en sluit mijn ogen.
De volgende ochtend toen ik wakker werd stond Draco alweer bij mijn bed. ‘Hoi, Brooke.’ zegt hij met een kleine angst in zijn stem. Ik vraag me af wat er is gebeurd gisteren… ‘Hoi, Draco.’ ‘Gaat het weer een beetje?’ ‘Ja hoor.’ antwoord ik zacht. ‘Ik moet weer gaan, sorry Brooke.’ zegt Draco voorzichtig en loopt weg. ‘Wat is er met Draco? Ik blijf het me afvragen…’ mompel ik binnensmonds.

Reageer (8)

  • Salvatorex

    Dragonlove, dat kan je juist beter niet doen, dat staat zo stom :S

    1 decennium geleden
  • TRANQUILLAx

    oké, bedankt voor de tips. (H)

    1 decennium geleden
  • Slughorn

    Misschien 1 tipje
    Ik vind het makkelijker lezen als je een nieuwe regel begint als een persoon wat zegt:O

    Dus bijvoorbeeld:
    ‘Hoi.’ zeg ik voorzichtig terug. ‘Hoe gaat het?’ vraagt ze weer en ik grijp naar mijn hoofd.
    Die kan je beter zo doen:
    "hoi" zegt ik voorzichtig terug.
    "Hoe gaat het?" vraagt ze weer.. enz:)
    Wel leuk verhaal hoor:)

    1 decennium geleden
  • singaxx

    ja dat is een goede tip:)

    1 decennium geleden
  • Pewdiecry

    Het is leuk, maar een beetje vaag..
    Misschien kun je dingen wat uitschrijven, zodat het verhaal wat voller word?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen