Heb er al lang geen meer gemaakt. Dus een nieuwe, 36! Veel plezier...

Tom: Je moet geen ruzie met je moeder maken, je moet er van genieten, zolang ze er nog is. Jij: Ja, dat weet ik. Tom: Kom we gaan naar je moeder. JIj loopt als eerste de kamer in, Jij: Sorry mam, ik had dat niet moeten zeggen, ik kan er niet tegen. Je moeder: Kom eens hier lieverd, ik weet heus wel dat je het niet zo bedoelde& ze geeft je een knuffel, dan ziet ze Tom die nog in de deuropening staat. Je moeder: Enne? Jij: Oeps, ik was je ff vergeten Tom. Tom komt naar binnen gelopen en zegt je moeder gedag. JIj: Tom is teruggekomen omdat hij..Tom: Ik bezorgd was. Tom komt achter je staan en legt zijn handen om je middel. Tom: Dus jij was me vergeten. Jij: *kijkt heel zielig* Sorry. Tom begint jou te kietelen. Jij: Genade, please stop! Tom: Ik wil er wel iets voor terug. Jij: Ja is goed, maar even iets anders, als jij weg bent gegaan, hoe is het dan nu met de tour? Jij&Tom gaan naast het bed van je moeder zitten op de stoelen. Tom: We waren aan het repeteren, en ik was er niet bij met mijn gedachten, toen we pauze hadden vroegen de jongens of er iets was, ik zei dat ik me zorgen om jou maakte en de rest zei dat ik beter naar jou kon gaan, want zo ging het toch niet. Toen heb ik al mijn spullen gepakt en ging ik naar B&G&G om te zeggen dat ik ging, onze manager was het er niet mee eens, maar toen heb ik gezegd dat ik echt moest gaan en voordat hij antwoord kon geven ben ik gekomen. JIj: Wat lief van je. Je legt je hoofd tegen Toms schouder.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • xBillXJoe

    Supper(Y)

    1 decennium geleden
  • blaCkbitCh

    VERDER!!

    xxx LL.auraa <3

    1 decennium geleden
  • XLittleStar

    Verder!
    XX

    1 decennium geleden
  • stextom

    NOG ik wil meer !!!!!

    1 decennium geleden
  • evaheroo

    weiter bitte !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen