30!!! Omdat ik al bij 30 ben een extra lange!!

Als de dokter weg is klopt je moeder naast haar op t bed. Je gaat zitten. Jij: Mam ik wil je niet verliezen, we hebben zoveel meegemaakt, ik kan niet zonder je, laat me niet achter. Je moeder: Ik weet dat dit een moeilijke tijd wordt, maar we proberen er het beste van te maken. De kans is er dat ik sterf, dus probeer je er een beetje op voor te bereiden. Jij: Ja, dat weet ik, maar het is zo moeilijk te geloven. Je moeder geeft je een knuffel en zegt: Lieverd, wat er ook gebeurt, ik hou heel veel van jou, vergeet dat nooit! Er loopt een traan over je gezicht. Jij fluistert: ik ook van jou. Jouw moeder: Weet Tom het al? Jij: Nee Je moeder: Waarom niet? Jij: Ik wilde niet dat Tom zich zorgen zou maken, als hij op tour gaat. Je moeder: je zal het Tom toch een keer moeten vertellen, denk je niet? Jij: Ja, ik bel m straks wel ff. Dan gaat je mobiel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • xmijxiemandx

    tis echt super spanend snel verder

    1 decennium geleden
  • DutchAngel

    oehh lieff vn Tom...*maakt snel volgende*
    Xuss

    1 decennium geleden
  • Conaway

    snel verder!Ze zijn echt zupah!

    1 decennium geleden
  • Faint

    verdeer !

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    echt spannend.
    snel verder met de volgende!!

    -XXX- me

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen