28 =)

De dokter: Mevrouw u heeft kanker. JIj&moeder:WAT?! Dokter: Ik zal het u uitleggen, u heeft veel alcohol in u lichaam gehad en dat heeft kanker verwekt in uw lever. Je moeder: Is het kwaadaardig? Dokter: Dat weten we nog niet, maar u moet voorlopig in het ziekenhuis blijven. Morgen gaan we meer onderzoeken doen, om te kijken of het kwaadaardig is. Ik zal jullie maar even alleen laten, jullie zijn vast geschrokken.

Jij: Mam, ik wil niet dat je me hier achterlaat, je mag niet dood gaan. Er rolt een traan over je moeders wang. Je moeder: Ga nou niet meteen van het ergste uit er zijn genoeg mensen die het overleven. Jij: Ja je hebt gelijk, ik zal je helpen, als je me nodig hebt. Je moeder: Je bent een echte schat, Tom heeft geluk met jou. Over Tom waar is hij eigenlijk? Jij: hij moest terug naar Duitsland om te gaan touren. Ik mis hem nu al. Je moeder: Hij komt je vast snel opzoeken. Jij: Zou hij me niet vergeten?? Je moeder: Karen, hij vergeet je echt niet, iets meer zelfvertrouwen mag wel hoor ;p Jij: Ja, je hebt vast gelijk. Je hoort t geluidje van je mobiel. Je hebt een sms van Tom (tja van wie anders)

Heey Sgat,
Mis je nu al =(
Kom snel na je toe, hoe is t met je ma? X Tom


Je moeder: Enne wat zei ik?? Jij: Ja je hebt gelijk t is een lieverd. Je moeder: Ik ben blij dat ik hem niet heb weggestuurd, jullie houden echt van elkaar he? JIj: Ja, *diepe zucht* Ik wil m nooit meer kwijt.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • CxLovesxTom

    verdeeeerrr !!1

    1 decennium geleden
  • blaCkbitCh

    OEHH!!
    SNEL VERDER!!

    xxx LL.auraa <3

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    echt spannend
    snel verder gaan, of heb je g1 inspiratie?? =O

    -XXX- Amber

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr snel verder

    1 decennium geleden
  • DutchAngel

    oehh spannend
    snel verder:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen