Heey, Bijna 20 alweer :D

Mijn eerste quiz is al 60 keer gedaan, DANKE!

Jij staat op en gaat je douchen, als je klaar bent, ga je naar Tom toe. Jij geeft Tom een kusje op zijn neus. Hij doet zijn ogen open, als hij jou ziet staan trekt hij jou boven op hem. Je geeft hem een tongzoen. Je gaat met je tong langs Toms piercing, Tom begint zachtjes te kreunen. Tom draait om en nu lig jij op het bed. Tom begint je truitje uit te trekken. Jij: Nee, Tom nu niet, ik moet zo gaan. Tom kijkt je zielig aan. Jij: vanavond ok? Tom; daar hou ik je aan. Jij lacht naar Tom en loopt naar de deur, jij zegt: Ik ga naar yasmine, Ga je dalijk mee naar het vliegtuig? Tom: Is goed, ik kom dalijk wel naar Bills kamer oke?? Jij: ja is goed tot zo! En je loopt de kamer uit.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • xmijxiemandx

    maak er maar snel wat bij tis echt (Y)

    1 decennium geleden
  • CxLovesxTom

    suuupeeeerrrr

    laat plzz wete wanneer je een nieuwe maakt !!

    thnx !!

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Super quiz!!
    K ben beniewd hoe dat met die moeder afloopt.

    -XXX- Amber

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    da gaat vrees ik vonken geven,als je wilt,zou je dan even kunnen sturen wanneer dr ne nieuwe is?ik vind ze egt zuuuperrr goed,dus:weiter!

    -xxx-
    charlotte

    1 decennium geleden
  • NOUNOUrawrr

    supprrr
    en doe maar die reactie als er een nieuwe iis :d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen