XLVI.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
wauw ik ben 12 uur begonnen met lezen van je verhaal heb gewoon serieus zo lang zitten lezen je verhaal is fantastisch
1 decennium geledenAwwh, ze zijn zo lief!
1 decennium geledenliefde voor jouw verhaal!
1 decennium geledenhopen dat je snel over je writersblock heen bent
Lieve schat, je moet je niet verontschuldigen voor iets dat je niet kan voorkomen. Zelfs de besten van ons hebben wel eens last van het verschrikkelijke fenomeen genaamd writer's block, dus maak je er heus maar geen zorgen in c: Ik ben er heilig van overtuigd dat het de writer's block is die spreekt toen je me zei dat je dit deeltje vindt sucken. Neem het van mij aan, love, dat dat het absuloot níet doet. Zoals Avalon het zelf zegt in de laatste zin: het is goed zo. Je schetst de situatie van dit verhaal echt volledig perfect. De verschillende, tegenstrijdige gevoelens worden echt tot in de puntjes aan ons weergegeven. We kunnen echt niet voor een betere schrijfster van dit verhaal vragen, want dit verhaal is echt zo uighreuhgurehg.
1 decennium geledenAwh, da's lief. Ze zijn gewoon zo lief samen en ik ga het echt niet leuk vinden wanneer hier een einde aan komt. Dus stel dat puhlease maar zo lang mogelijk uit.
1 decennium geledenJij een writersblock? Dat kan ik me echt niet voorstellen. Maar ach, blijkbaar gebeurt het zelfs de beste. En ja, het is crappy, ik had ook niets anders verwacht. I mean, dit hele verhaal is crappy en het faalt en het is zo onrealistish dat.
Gaawd, ik kan niet eens liegen. Natuurlijk is dit niet crappy, zo zou ik het nooit durven te omschrijven. Het is echt heel erg goed, zelfs al ben jij er zelf niet tevreden over. Dat komt vanzelf wel weer. Wij zijn weer tevreden hoor, love, maak je maar geen zorgen. Het is echt prachtig en ik heb er het volste vertrouwen in dat dat altijd zo zal blijven.