Foto bij 26

Ik was de hele dag bezig geweest met huiswerk maken en mijn laatste spullen uitpakken dat ik het kampvuur was vergeten en opschrok toen Kim oppeens aanbelde.
'Zijn er vaak van die kampvuren?'Vroeg ik aan Kim toen we naar het strand liepen.
'Iedere twee weken voor een besloten groepje.'
'Die bestaat uit?'
'Mij, Jared, Sam, Jacob, Embry, Quil, Emily, Quil V, Sue, Billy en Paul.'
Bij het horen van de laatste naam voelde ik vlinders in mijn buik.
'Dus ik ben de nieuweling?'
'Jij en Tom zijn de nieuwelingen.'
'Tom ook?'
'Ja hij hoort ook bij de groep.'
'Toelating gaat volgens mij niet echt op leeftijd hé?'
'Nee maar de meeste zijn zeventien jaar oud.'
'Hoorde jij er al meteen bij?'
'Nee ik ben er een jaar geleden bijgekomen toen ik met Jared kreeg, de groep was toen nog heel klein.'
'Hoe zijn jij en Jared samengekomen?'
'We zaten bij elkaar in de klas en ik was al heel lang heel leuk maar hij zag mij nooit staan tot een jaar geleden.'
'Hoe lang is de groep al in deze formatie?'
'Nou het begon met Sam, Harry, Quil V, Emily en Billy, daarna kwamen Jared, ik en Paul erbij, daarna werden Embry, Jacob, Sue en Quil eraan toegevoegd. De groep zit nogal ingewikkeld in elkaar maar daar kom je zo wel achter.'
De groep zat inderdaad ingewikkeld in elkaar, Tom was met zijn vijftien jaar de jongste en naast hem zat een bejaarde man.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen