Foto bij 10

I once ate Nialls last chip, he tried to eat my hand as punishment." - Zayn #1DQuotes

Niall Horan


net voordat ik de laptop wou afsluiten om naar bed te gaan zag ik dat ik een bericht had. Ik hoopte dat het van alissa was snel klikte ik erop en zag dat het van iemand anders was teleurgesteld klapte ik mijn laptop dicht en zette het aan de kant. onderuit gezakt ging ik op de bank hangen starend naar de tv die zwart beeld aangaf. ' niall, is alles goed?' vroeg liam die naast em ging zitten. Ik knikte even kort. 'ja.'zei ik terwijl ik nog steeds naar de televisie staarde. Zuchtend stond liam op. ' ze antwoord vast wel, niet zo snel opgeven.' zei hij voordat hij weg liep. Ik pakte mijn iphone erbij en zag dat ik een bericht had van mijn vader. morgen heb je een extra ziekenhuis bezoek om 10 uur, zorg dat je er bent. las ik. waarom nou weer extra en dan moest ik ook nog alleen. Zuchtend stond ik op en liep naar de keuken. ' morgen hebben we niks toch?' vroeg ik. Ik zag ze me allemaal verbaasd aan keken. 'niall, we moeten naar one show.' zei harry. 'hoe laat?' vroeg ik bang. ' rond 4 uur in de middag.' antwoorde hij. Ik knikte en nam plaats naast zayn. 'ga je dat nog opeten.' vroeg ik toen ik naar zijn brood keek. Hij schudde snel zijn hoofd en ik pakte het brood wat ik snel naar binnen propte. 'niall, is dat jou iphone op de bank, je hebt namelijk bericht.' riep louis vanuit de woonkamer. Ik rende snel terug en greep naar mijn Iphone.'te laat' grinnikte harry die mijn iphone al in zijn handen had. 'harry geef asjeblieft?' smeekte ik en liep naar hem toe. Harry gooide mijn iphone naar louis. Ik keek met open mond naar hun. 'gooi niet met mijn iphone!' riep ik verbijsterd. Ik liep snel naar louis en greep naar mijn iphone en terwijl ik nep boos weg liep hoorde ik ze in de lach schieten. 'sukkels.' mompelde ik. Ik keek snel op het schermpje 1 vriendschapverzoek. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht toen ik zag van wie het was. Ze had me toegevoegd blij keek ik op mijn facebook wall of ze daar wat hard geschreven ja lijkt me leuk, donderdag 7 uur bij nando's xx A. Mijn grijns werd nog groter en bedacht me dat dat over 3 dagen was blij rende ik naar liam en zayn. 'dit raden jullie nooit.'riep ik vrolijk. 'laat me raden? ze zei ja lijkt me leuk?' vroeg zayn lachend. Ik knikte blij. Ik hoorde ze zacht lachen. 'ik zei je toch , warneer zie je haar?' vroeg liam. ' donderdag 7 uur in nando's' antwoorde ik. 'maar wees gerust ik neem haar wel ergens anders heen, maar als afspreek plaats.' grinnikte ik. Ik dacht even snel aan morgen. 'trouwens zou een van jullie moregn ochtend even snel mee willen naar het ziekenhuis?' vroeg ik. ik zag ze verbaasd kijken. 'ik moet een extra afspreek ofzo zei mijn vader.' zei ik. Ze knikten als dat ze wel mee gingen. 'dankje.' mompelde ik voor dat ik vrolijk de keuken uitwandelde.

eeey, wasuup? hihi jullie krijgen nog een deeltje want moet eem door schrijfen, maar mag ik dan reacties? xx cappuccini (unlisted maaar heb nieuwe naam)

Reageer (2)

  • savedtaccount

    Leuk geschreven (H)

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super geschreven!
    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen