The Deadliest of Fans. <3

"Hoe was jullie avond trouwens?" vraagt Jay, nog steeds aan de ontbijttafel. Ze verstoord mijn gestaar naar Harry, tegen mijn zin kijk ik op naar haar. "Oh, geweldig." zeg ik afwezig en Harry gaat er meteen in op. "We hebben gedanst!" zegt hij enthousiast en hij trekt mij uit mijn stoel, legt mijn handen om zijn nek en de zijne liggen op mijn onderrug. Net iets hoger dan gisteren avond, vast omdat er een moederlijk oog mee kijkt. Hij draait rustige rondjes en legt zijn hoofd teder op mijn schouder.
"Het ging ongeveer zo." zegt hij tegen Jay, alsof die dat nog niet door had. Ik giechel tegen zijn nek en laat hem dan los. "Ja, zo ongeveer." knipoog ik naar hem. Ik ga weer zitten en neem een wafeltje om mijn blos achter te verstoppen. Dingen die jongens met me doen. Misschien eerder, Dingen die Harry met me doet.

"Wat is de planning voor vandaag?" vraag ik na een tijdje, op nonchalante toon. Hij legt zijn vinger op zijn kin, als teken dat hij nadenkt.
"We gaan.." Als hij in mijn ogen staart, wil ik hem zoenen, maar plots zie ik een meisje voor me. Met krullend bruin kastanje bruin haar, donkere ogen en een vrolijke attitude, ze was op doorreis.
Het meisje van op het station. Was ze een van de meisjes geweest van op die wilde feesten van Harry. Waar Sander me de foto van had laten zien?
En waarom dacht ik daar plotseling aan? Ik rol mijn ogen, door mijn eigen domme gedachten en plaats een zachte kus op zijn lippen.
"We gaan lekker niksen." zeg ik droogjes en ik trek hem uit zijn stoel en loop naar de deur. "Let's walk." zeg ik kort en ik gooi mijn jas aan en open de deur met een groot gebaar.
Hij staart me verward aan, maar stemt in. We stappen de stoep op en beginnen met wandelen, ik had plannen.

Reageer (7)

  • Asgarnia

    welke plannen?... welke plannen?!! WELKE PLANNEN! dit is te spannend :p

    1 decennium geleden
  • ardjan

    PLANNEN ^^
    louis weet vast wel een verlaten fabriekspand waar ze gezellig kunnen... bowlen xD
    snel VEWDUWWRR!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen