Foto bij At Home.

DE Lay-out is mede mogelijk gemaakt door xXiCeCReaMXx

Ze zwaaide heel vrolijk en deed de deur open. Ik ging zetten, deed mijn riem om en dropte mijn tas tussen mijn benen.'Hoe was het?' Ze keek me heel indringend aan. 'Goed hoor mam, ik heb een heel aardig meisje ontmoet , Angelique en ook...' Ik slikte snel mijn woorden in. Ik had bijna gezegt dat ik uitgelachen werd, maar dat is waarschijnlijk gewoon de eerste dag. 'en ook wat?' Ik verzon snel 'en ook zag ik een paar leuke jongens lopen, alleen waren ze wel heel erg lang'. Mijn moeder lachte vrolijk. Op de terugweg hadden we alleen gepraat over school en over wat ik nog nodig heb voor school alleen niet over de meidengroep waar ik over in zat. Toen we thuis waren hoorde ik een heleboel gestommel van boven en een moment later kwam er een blije Brutus binnenrennen die mij bijna omverduwde. 'Hallo schat, ja ik heb jou ook gemist hoor!' ik gaf een kus op zijn voorhoofd en liep naar de keuken. 'Mam?! Waar zijn de hondenkoekejs??!!' 'In het bakje in het bovenste laatje' Hoorde ik heel zacht, het geratel maakte duidelijk dat ze aan ontwerpen was boven. Ik pakte een koekje voor Brutus en nam het mee naar mijn kamer,(en Brutus volgde mij). Ik gaf hem het koekje en keek mijn kamer rond. Het was al verbeterd, mijn bureau stond er nu ook al en mijn tekenezel. Er hingen een paar oude mooie tekeningen (omlijst) van mij aan de wand, en er hing een geur van mint. Ik liep naar het raam en keek naar buiten. De bomen zaten vol mooie witte bloesem, dat kan ook wel, het is lente. Ik keek in mijn ooghoek naar Brutus, de schat was een lekker dutje aan het doen. Ik keek op mijn klokje, bijna etenstijd, laat ik maar mijn huiswerk gaan doen. Toen ik net mijn Nederlands af had riep mijn moeder om te komen eten, Brocoli met aardappelen. Ik ruimde de tafel af, gaf Brutus te eten en liep naar boven. Ik pakte mijn favoriete boek en begon te lezen. Voordat Ik het doorhad was het 21:00 en deed ik snel mijn pyjama aan, tanden poetsen, haar in een staartje, klokje goedzetten, en toen lekker in mijn bedje kruipen. Ik pakte mijn dagboek en sloeg hem open.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen