Foto bij 08

Niall Horan


Lachend liepen we nando's in. Doordat ik te druk in gesprek was met liam lette ik niet goed op en knalde tegen iemand op. Ik keek geschrokken voor me en zag een meisje op de grond vallen. ''sorry sorry sorry.' veronschuldigde ik me snel en hielp haar overeind. 'het geeft niet' zei ze met een mooi glimlach ik keek haar recht in de ogen aan waar ik even in bleef hangen. ze had mooi ogen even vergat ik alles om me heen en richtte me op haar blauwe glinsterende ogen. ' Ik wende snel mijn ogen af en zag haar eten op de grond liggen. 'zal ik nieuwe voor je kopen?' vroeg ik snel. ze schudde haar hoofd. 'het is al goed, ik moet gaan.' zei ze en liep weg. Ik keek in de war om me heen en zag de jongens met hun wenkbrouwen wiebelen. Ik lachtte even en nam plaats aan een tafel en de rest volgde. ' ze was mooi.' zei zayn. ' en je leek geintreseert in haar' zei louis lachend. Ik voelde me zelf blozen en zag de jongens harder beginnen te lachen.' en wat? ik kom haar toch nooit meer tegen'. wierp ik ze toe. Ze knikten. 'je hebt gelijk, maar je moet niet zo snel opgeven.' zei harry. ' dude, ik weet haar naam niet eens, en - .'Ik stopte midden in mijn zin en keek omhoog naar het meisje van daar straks. 'hey' zei ik en keek haar verbaasd aan en kleurde nog roder zometeen had ze ons hele gesprek gehoord. ' mag ik een handtekening van jullie voor mijn zusje?' vroeg ze zacht. We knikten. 'ja tuurlijk, wil je zelf niet?' vroeg ik nieuwschierig. Ik kreeg een stomp van harry en ik keek hem boos aan. ' sorry, geen fan.' zei ze glimlachend. Ik knikte en nam een papiertje van haar aan waar we onze handtekeningen op krabbelde. 'bedankt.' mompelde ze en wou weglopen. Ik kreeg wat blikken van de jongens dat ik het moest proberen. ' wacht,wat is je naam?.' vroeg ik snel. 'Alissa' zei ze net hard genoeg dat ik het kon horen voordat ze weer naar buiten liep. 'en wat heb ik aan alleen haar naam?' vroeg ik. ' we hebben tegen woordig, facebook, twitter, en andere social network remember?' zei liam en trok er een gezicht bij van lekker slim weer. Ik lachtte. ' dat word facebook en twitter afzoeken' riep ik. 'ow en jullie gaan me wel helpen.' zei ik op een strenge toon.


okee beetje laat deeltje maar moest eerst leren, sorry! reacties? en wat vinden jullie van mijn nieuwe haar stijl?

Reageer (1)

  • savedtaccount

    I love it! Je haar en dit hoofdstuk, hoe heb je in hemelsnaam die strik erin kunnen krijgen? xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen