Foto bij - 056

Dankjewel Ivette, hahaha.
Ivette: 'Vanvanvan-vanvanvanvan... vanvanvanvanvanvan.'

x'Janine.

Jade
Ik loop naar beneden om te zitten in de leerlingenkamer. Toevallig zie ik net dat Pansy naar binnen komt lopen met een bedroefd gezicht. Ik vraag wat er met haar is, maar ze geeft geen antwoord en loopt naar boven. De leerlingenkamer stroomt vol. Ik vind het te druk en besluit om weg te gaan. Als ik op de trap loop, draait de trap. Snel blijf ik stil staan, voordat ik mijn evenwicht verlies. Als de trap weer stilstaat, loop ik richting de grote zaal. Als ik om me heen kijk, zie ik Potter, Granger en Weasley zitten. Ze kijken me aan en tonen geen interesse. Ik ga zitten aan de tafel van Slytherin en ga wat eten. Ik zie dat Draco verder op diep in gedachten verzonken is en een beetje voor zich uit staart. Goyle kijkt me op een rare manier aan, ik vraag me af waarom. Ik voel me wat ongemakkelijk en heb de neiging om op te staan en weg te lopen. Toch blijf ik zitten en eet wat. Verveeld staar ik naar een raam en zie dat het regent buiten. In mijn ooghoeken zie ik sommige mensen opstaan van de tafel en weg lopen.

Reageer (2)

  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    snel verder <33333'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen