'zayn schreeuwde ik. Ik zag zijn hoofd om de hoek steken. 'waar is xamazayn, ze is nooit meer online?' vroeg ik. 'ow haar laptop is de pijp uit.' lachtte hij. Ik keek hem lachend aan. ' en unlisted, ze schrijfen niet aan mijn fanfic?' vroeg ik door. 'die had tentamens , die mensen op haar school martelen haar heb ik gehoord.' mompelde zayn. " jaa , zoiest hoorde ik ook hele week elke dag tentamen en kwart vor 8 op school zijn.' zei ik zuchtend. was ik blij dat we niet meer op school zaten. Ik kon een grijns niet onderdrukken geen school heerlijk was dat. ' waarneer gaan ze aan mijn fanfic schrijven.' zeurde ik.'morgen weer geloof ik.' riep zayn. ' btw xamazayn schrijft ook al heel lang niet aan mijn fanfic, dus jij moet niet zeuren, horan.' riep zayn lachend. Ik fronsde mijn wenkbrouwen. 't zal wel.'mompelde ik en verdiepte me weer in mijn twitter.

MORGEN WEER DEELTJE

Reageer (4)

  • xamazayn

    Haha, daar was ik weer!
    Klopt, mijn laptop had het begeven.
    En dit is indd de leukste manier om het te zeggen.
    Vinden jullie unlisted ook niet amazayn, of ligt het aan mij?!

    Ik zal dus gelijk beginnen met schrijven!

    xxx

    (co-auteur)

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    Hahaha GENIAAL :Y)

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    haha, ik ben blij dat er morgen weer een deeltje komt. En idd een leuke (originele) manier xd (H)

    1 decennium geleden
  • Heureusse

    hahaha dit is echt de leukste manier om te zeggen dat je even niet kon schrijven<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen