Bonjour allemaal!!
Dit is het eerste hoofdstuk van mijn verhaal, en zoals je ziet schuin gedrukt. Dat betekend dat het een dagboekstuk is, zoals je wel merkt. Hierin kunnen spellingsfouten staan, omdat het een dagboek is. (Ik wou dit even verduidelijken, vanwege commentaar.)
X

De Lay-out is mede mogelijk gemaakt door xXiCeCReaMXx

[q][/q]Hoi Clara, (Is dat een goede naam?)

Ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Alysia, ik ben 13 jaar oud, ga naar het HAVO (2e klas), ik heb bruin, (pijpen)krullend haar, groene ogen en een bril.. Mijn huishouden bestaat uit mij, mijn hond (Brutus)en mijn moeder. Mijn vader is momenteel in Australië, en hij komt helaas alleen thuis met Kerst. Hij is op een reis vanwege zijn werk, dus ja. Mijn hond, Brutus, is mijn allerbeste vriend waarmee ik alles deel. Nu zit ik in de auto op weg naar ons nieuwe huis. Mijn moeder had het belachelijke idee om van Manchaster naar London toe te verhuizen. Ik had op ons vorige adres nooit vriendinnen gehad, afgezien van Brutus dan. Mijn hobbies zijn tekenen en lezen. Ook vind ik het fantastisch om te leren, wat ook de reden was dat ik geen vriendinnen had op mijn oude school. Ik zat in de pauze altijd met mijn neus in de boeken. Mijn moeder is best wel aardig, maar soms best wel irritant als ik weer van alles laat rondslingeren. Ze kan belachelijk veel zeuren! Zij houdt ervan om kleding te maken, die ze vaak aan mij geeft, af en toe lijk ik net een paspop, haha. Enfin, ik zit nu in mijn auto in jou (mijn dagboek) te schrijven. Het spijt me dat daardoor mijn handschrift er zo beroerd uit ziet. Ik ben blij als we in het nieuwe huis zijn. Dat schrijft wat makkelijker. Okee Clara, we zijn er al bijna. We rijden nu langs het Royal Parks, daar ligt ons huis aan. Ik zie je waarschijnlijk binnenkort weer!

XX Alycia.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen