Foto bij O48.

Ik neem mijn busje nepbloed en smeer overduidelijk veel te veel op mijn lippen om ze daarna overtuigd op die van Harry te duwen, ik trek van hem weg en zie dat zijn lippen flink besmeurt zijn. "See ya!" zeg ik snel en ik spurt weg naar de andere kant van de dansvloer, hij zet de achtervolging in. De club is vrij groot, dus ik kan wel een tijdje rennen maar dan kom ik een muur tegen en nu is het niets anders dan fataal voor mij.
"Oh, jij!" gromt Harry op een speelse manier en hij duwt me tegen de muur. "Heb genade!" roep ik smeekend, maar het lijkt meer op een hoop gegiechel. Hij schudt ruw zijn hoofd. "Nooit, Mr. Tomlinson." verzekerd hij me. "Wat moet ik doen om u genade te krijgen, Heer?" vraag ik dramatisch, ik leg de achterkant van mijn hand op mijn voorhoofd en kijk van hem weg, om extra dramatiek toe te voegen.
Een rustiger liedje begint te spelen en de DJ roept iets in de aard van 'Dit is dan de eerste halloween slow van de avond'. "Aha! Misschien een dans?' vraagt hij, hij biedt me zijn hand aan en buigt een beetje door.
Ik knik enthousiast en neem zijn hand stevig in de mijne, hij trekt me dicht tegen hem aan en leidt me naar het midden van de dansvloer.
We waren één van de eerste koppels die de dansvloer opkwamen. Ik leg mijn handen rond zijn nek en laat mijn gezicht op zijn schouder rusten. Hij doet net hetzelfde, maar zijn handen belanden net boven mijn achterwerk.
Al snel herken ik het liedje als 'Avril Lavigne - I love you', één van de mooiste liefdesliedjes ooit, vind ik persoonlijk.

I like your smile
I like your vibe
I like your sty-yle
But that's not why I love you

And I, I like the way
You're such a sta-ar
But that's not why I love you


Zo toepasselijk ook, The reason i love you, is you.
Al snel glijden zijn handen van mijn onderrug mijn achterzakken in, iets wat me laat lachen, maar het voelt best aangenaam.
Ik voel zijn warme adem in mijn nek en hoe zijn hart bijna even hard bonst als dat van mij. Een heerlijk gevoel, om zo dicht tegen hem aan te staan. Als ik even op kijk zie ik Niall en May op zo goed als dezelfde manier dansen. Zij hadden het helemaal voor elkaar.

Reageer (9)

  • Mafia

    Awwww dat is zo cute! (bloos)
    Snel verder. (heart2)

    1 decennium geleden
  • Salute

    Sweet! (H)

    1 decennium geleden
  • ardjan

    CUUWWTTEE n.n
    SNEL VEWDUWWRR!!

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Aaahw! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen