There's gotta be somebody for me out there <33 (Kevin Jonas Love story)
hee
ik dacht ik maak eens een SA voor Kevin omdat hij vaker word vergeten
Dont forget : With out Kevin there's no Jonas Brothers!!
X.X
I love Kevin !!!!
yeaaaah me 2 <33333
ofcours !! <33
i love you
Alle fans beginnen te klappen. Je keek samen met Joe en Nick het publiek in. Er waren veel meisjes met spanddoeken voor Joe of Nick. Afentoe zag je een voor jou maar niet zovaak als voor je broers. Tuurlijk was je blij voor hun,maar je wou gewoon weten hoe het was om net zoeel aandacht te krijgen als Nick of Joe. "jullie waren top!!"juichde Joe de publiek toen. Eventjes zwaaiden jullie en gingen van het podium. "geweldig jongens!"riep je vader. Je glimlacht :"dankje pap"zei je. "het is nu tijd voor jullie M&G"zei hij. Een meisje rond de 20 kwam aan lopen. Je keek haar met grote ogen aan. Toen ze voor jullie stond keek ze naar Nick en Joe. Fijn val ik weer niet op dacht je. Daarna keek ze jou aan en schonk je een glimlach. Je glimlacht terug en je zag dat ze begon te blozen. "hoe heet je?"vroeg je om de stilte te verbreken."Maria"zei ze zacht. "mooie naam"zei je met een glimlach. Samen met Maria en je broers gingen jullie op de bank zitten in jullie kleedkamer. Je merkte dat ze naar je keek als je terug kijkt wende ze haar blik af. 20 minuten later was het voorbij. Ze gaf haar nog je nummer en vertrok. "kijk ze vind je leuk"zei Nick grijnzend. Je haalt je schouders op "vast niet"zei je terwijl je naar haar telefoon nummer keek. "Nick heeft gelijk"zei Joe. "we zien wel ookal denk ik dat er niets gebeurd"zei je zuchtend.
-paar maand later-
Je ging steeds vaker met Maria om. Dit keer gingen jullie naar het park. Samen gingen jullie op een bankje zitten. "vind je het echt zo erg dat je broers meer aandacht krijgen dan jou?"vroeg ze. Je schudde je hoofd "niet sinds ik jou ontmoet heb"zei je blozend. Maria keek je raar aan "hoe bedoel je?"vroeg ze verbaasd. Je pakt haar hand "ik vind je al heel lang heel erg leuk en als je bij me bent dan voel ik me echt gelukki"zei je. Maria glimlacht. "Maria wil jij mijn vriendin zijn?"vroeg je. Marai knikt "niets liever"zei ze dan. "echt?"vroeg je. Maria knikte. Je gaf haar een kus wat uitliep in een TZ. Je voelde je gelukkiger dan ooit. Nooit dacht je zo gelukkig te zijn als nu. Fans die je nooit zagen staan konden je niet meer schelen want je hebt nu iemand die echt van je houd. Iemand die je nooit zult verlaten en zij jou niet. Je ware liefde Maria.
reacties ???
Reageer (9)
Sweeeeet :'D
1 decennium geledenSupér ^^ <3
aaaaaaaaaaaah liefff...
1 decennium geledenGo kevin Go kevin
OVERLOPER!
1 decennium geledenarme Joe nu hea
x.x Nin
So SWEET!!!!
1 decennium geledenNog ??