Foto bij 7

The Next Day -- Niall Horan pov

Zo gezegd zo gedaan. Twee dagen later had ik al met Cleo afgesproken in het penthouse. Haar ouders waren niet thuis, dus we hadden het rijk voor ons alleen.
Oké, ik wist dat ik niet te hard van stapel moest lopen. Ik kende haar pas net.Ik had al geluk gehad toen ik haar gisteravond nog was tegengekomen. Anders stond ik nu waarschijnlijk niet voor haar deur.
"Hey" de deur gaat open en Cleo kijkt me met haar stralende glimlach aan."kom binnen."
Ik druk een kus op haar wang en loop naar binnen.
Het penthouse was echt niet overdreven. Het was prachtig.
"wow."zeg ik."wat woon je hier mooi."
Cleo kijkt me glimlachend aan."nou, ik woon hier niet meer. Ik woon in London.Ik ben nu voor een paar dagen hier, en ik vertrek morgen weer."
Ik knik."oooh okay. "
"wil je wat te drinken?" ze loopt naar de koelkast en ik ga op de bank zitten. "ehm, ja ik wil wel wat cola."
Ze geeft me een glas aan en gaat naast me zitten. Ze draagt gebreiden trui, jeans en korte laarsjes, en zelfs nu ziet ze er sexy uit.
"je ziet er mooi uit."zeg ik en zet het glas op de tafel.
Cleo kijkt me verlegen aan."dankjewel.jij..."
Voordat ze de zin heeft afgemaakt heb ik mijn lippen op die van haar geduwd.
Onze tongen vingen elkaar spelen een spelletje. Na minstens 3 minuten haal ik mijn mond van de zijne."had je al bedacht wat je wilde doen vandaag?"
Ze bijt op haar lip en schudt speels haar hoofd."nee."
"nou, dan weet ik wel wat leuks."zeg ik uitdagend en langzaam plaats ik mijn lippen weer op de haare.

Reageer (8)

  • TICKETTOHELL

    Die Niall spoort niet.
    Beneden ligt Liam in tijgervelletje op hem te wachten. Gaat hij een beetje zoenen daarboven.
    Hij moet daar zo snel mogenlijk weg =D
    Verder<3

    1 decennium geleden
  • ZIANOURRY

    NIALL KOM DAAR ALS DE SODEMIETER WEG.
    Jemig wat is hij stom bezig, eerlijk waar.
    Haal hem daar nu weg, dit maakt me zo verdrietig.

    1 decennium geleden
  • RxStylinson

    Niall, dat moet je met Liam doen(:
    hihi, snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen