Foto bij 5

speciaal voor ardjan; de regels staan nu aan de linkerkant (A)

Niall Horan
Met grote passen loop ik door de gang van het hotel. Harry's moeder kon hem niet bereiken, en ik, ja ik, moest dat doorgeven.
Harry, Louis en Zayn zouden op kamer 211 zitten. Tenminste, dat dacht ik te hebben gehoord.
Ik loop naar kamer 211, en de deur, waar aan ik pas een klein tikje heb gegeven gaat een stukje open.
'Hazzaaaa'hoor ik en met een bevestigend gevoel open ik de deur helemaal. Ik stap de kamer binnen en kijk rond. Het was praktisch dezelfde kamer als die van mij en Liam.
"hey, jij ook hier?" ik draai me om en zie Zayn in de deuropening staan.
Ik knik grijnzend."harry's mammie kon hem niet bereiken, dus dat kwam ik even doorgeven."
Zayn maakt een begrijpend geluidje en ploft op zijn bed neer."ik slaap hier alleen.Louis en Harry hebben een eigen deel van de kamer."
Ik grinnik en loop naar de deur die Zayn aanwijst."goh wat een verassing."
Ik leg mijn hand op de deurklink, trek hem naar beneden en de deur gaat open.
Ik werk een vlugge blik in de kamer en mijn hart staat even stil.
Voor een paar seconden weet ik niet of ik nou droom of niet.
Op het bed liggen Harry en Louis,en volgensmij hebben ze sex.
Als ze mij zien doe ik een stap achteruit. Dit had ik werkelijk niet zien aankomen.
"Niall."stamelt Harry en kijkt me geschrokken aan.
Ik had ze betrapt. Ik wist ook dat ze smoor op elkaar waren, maar niet dat ze dit zouden doen. Ofja, ik had het wel kunnen weten, maar simpelweg had niemand het verwacht.
"wat is er Niall?" zayn komt naast me staan en slaat daarna geschrokken zijn hand voor zijn mond."wtf." mompelt hij onverstaanbaar.
Ook louis gaat rechtop zittenen trekt gauw de deken voor zijn naakte lichaam.
"ehm."mompel ik en ik word rood."harry je m-moeder belde, en ze vroeg of je haar terug zou willen bellen." volgensmij komt het er met horten en stoten uit maar goed.
"ehm, we laten jullie nu alleen."vult Zayn aan en pakt gauw mijn hand om me weg te trekken.
Ik draai me om, nog steeds met een enorm hoge hartslag, en kijk met onbegrip naar Zayn.
"hebben we dat nou echt gezien?" vraagt hij aan me als we buiten staan en ik knik, nog steeds in shock.
"i-ik bedoel, iedereen wist ervan, maar toch-"
Dan haalt hij zijn schouders op en loopt weg."zie je vanavond, mate." hoor ik hem nog roepen.
"jep." zeg ik zacht.
Als ik er nu over nadenk, was het eigenlijk alleen maar lief. Die twee waren zo gek op elkaar. En ik had absoluut niks tegen homoseksualiteit.
Vanaf de eerste dag was er al spanning tussen die twee geweest. Het was alleen maar wachten geweest.
Met een kleine glimlach op mijn gezicht loop ik richting mijn eigen kamer, waar als het goed is Liam op me wacht. We hadden afgesproken samen te gaan ontbijten dalijk.






Liam Payne
Ik zet het dienblad vol lekkere dingen op het bed en kijk op als ik Niall zie binnenkomen.
"hey."zeg ik en merk dat mijn wangen beginnen te gloeien.
Niall kijkt me met een grijns van oor tot oor aan."weet je wat ik net zag?"hij komt naar het bed gerend en gaat erop zitten."Harry en Louis. Samen. In bed."
Ik ben even stil.Ik was jaloers op de relatie van Harry en Louis.
"je bedoelt dat ze..."
"ja. Dat bedoel ik."Niall grinnikt, waarna zijn oog op het dienblad valt.
"oh, ik dacht dat we naar het restaurant gingen."
Ik word rood en bijt op mijn lip."ehm, dit leek me ook wel leuk."
Niall kijkt me even verdacht aan, maar al gauw verschijnt er een grijns op zijn gezicht."oke dan."

Reageer (6)

  • Jagkass

    Aaaaaaw! LARRY PORN! (:
    Ga snel verder! Ik vind Niam zo lief! (:

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen