Foto bij Part 47

Ik heb hier dus internet in France, maar ik vrees voor de tijd. :x
Dus denk ik niet dat ik hier veel ga kunnen schrijven. :x
Maar ik zal toch proberen!
Merci pour votre reactions! -tot zover mijn gebrekkige frans-
Veel leesplezier!
Xx

~Zayn Malik
"M...me?" Mijn stem trilde en Anaïs knikte. "I want you for myself and only myself!" Ik beet hard op mijn lip en keek naar Chelsea die beefde van angst. Terwijl ik mijn ogen dichtkneep, gaf ik een licht knikje. Ik zou met haar meegaan als ze Chelsea en de anderen dan met rust zou laten. Dat was de enige manier hoe ik de anderen kon beschermen nadat ik hun in gevaar had gebracht door aan te pappen met die trut. Ik bemerkte de grijns die op Anaïs' gezicht verscheen in haar stem. "Then we go!" In een snelle beweging duwde ze Chelsea in Liams armen en trok mij mee naar buiten. Wat ging ze met me doen?! Liam fluisterde geruststellende woordjes in Chelsea's oren en keek angstig naar Anaïs die mij meetrok. Ik wist wat hij voelde. Hij was in tweestrijd. Hij wou Chelsea beschermen, maar hij wou mij ook niet kwijt. Snel deed ik teken dat hij zich geen zorgen om mij moest maken en dat hij de politie moest bellen. Ergens wist ik dat ze nooit op tijd zouden zijn, maar ik wou Liam beschermen. Wat met mij gebeurde, was bijzaak.
Ik schrok op toen ik door Anaïs mee de trap af getrokken en in haar auto geduwd werd. Zelf ging ze achter het stuur zitten. Ze draaide de sleutel om en trapte haar voet hard op het gaspedaal. Waar we heen gingen, wist ik niet. Ik hoopte alleen dat de politie er toch tijdig zou zijn om ons te vinden, maar veel hoop had ik niet.

De stukjes zijn tegenwoordig echt erg kort, sorry. :x Maar ik ga proberen voor het 50ste hoofdstuk een extra lang stuk te maken. :D Hope you like it! Xx

Reageer (6)

  • theguardian

    Omg
    Ik haat die Anaïs.
    lets slap her in her face (:
    snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen