L 44 l
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
zooo goed beziggg voor nederlands
1 decennium geledensnel verderrr <33333
Nu we het toch over school hebben..
1 decennium geledenIk heb vakantieee!
Alleen dat duurt ook niet meer lang, en tja school?
That suckt! De vierde is toch wat meer dan de derde,
En moeilijker.. Maar ik sta gelukkig overal nog voldoende voor!
Snel verder!
Oh en iedereen succes met de toetsen!
Als iedereen toch over zijn toetsen begint; ik heb er morgen van wiskunde en van Nederlands.
1 decennium geledenIk haaaaaaaaaaaaat wiskunde. Sjereus, ik ben al 120147137490 keer gebuisd voor dat kutvak dit jaar.
MAAR JE SCHRIJFT ZO ONWIJS MOOOOOOOOI!
en ik gebruik nooit het woord onwijs, dus je mag trots zijn op mij.
lovies
oke ik ga doooood, ik heb morgen natuurkunde & engels toetsen en ik doe tweetalig dus alles in het engels, nog erger. Ik snap natuurkunde voor heen hol en engels moet ik nog aan beginnen. Voor de rest gaat alles goed (: Jij maakt mn dag weer even leuk maar nu moet ik weer leren. LOVE YOUR STORY!
1 decennium geledenDOE MAAR STOER MET JE 8,3 CHLOE
1 decennium geledenIk haal veel hogere cijfers voor nederlands : 3en en 4en, hihihih.
Ik zou maar op je rekenmachine letten, voordat hij zomaar ontploft en je alles opeens kwijt bent
Ik schrijf deze reactie met onwijs veel pijn in mijn mondje, door die strontbeugel van mij ):
Snelverder popjee xxx