Graffiti is my drugs *2*
Graffiti is my drugs *2*
Het begon 3 jaar geleden toen ik naar mijn oma in Drenthe ging met de trein, onderweg zag ik iets moois, schilderingen op muren… Graffiti! Ja, op het moment dat ik het zag wilde ik ook, ik besloot om op internet te gaan kijken, ik kwam veel informatie tegen, ik begon ontwerpen te tekenen, op een dag kwamen mijn vriendinnen; Ilona, Savannah& Nicole. Ze zagen mijn schetsen, ze waren onder de indruk en ik vertelde dat ik graffiti wilde gaan spuiten, eerst keken ze me raar aan en ze zeiden dat het illegaal was, na een tijdje kon ik ze toch overhalen en nu spuiten we altijd samen, nja vandaag toevallig niet omdat Ilona weg moest, wel jammer.
Danke:
THxCB
CxLovesxTom
Freakykid TH
FleurXGustav
TomIsMyAngel
DutchAngel
Amber1994
moOnxLoOn
cynlovebill
sowithbill
DANKE, ICH LIEBE EUCH!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
wahh vet leuk snel verdeR:D
1 decennium geledeniik krijg een mail
enn veel plezier op de camping,
ik moet dinsdag al weer naar school :O
XXilow0n
hej
1 decennium geledensupper
snel verder(A)
Luvvvv it !!!!
1 decennium geledenveel plezier op die camping !!
daaaagggjjeeeessss(doeg)
I love it!!!!
1 decennium geledenIk vind dat als jij terug bent jij schnell weiter moet gaan:'D Ghehe wel lkkr dromen over je droomprinsje ea:p x']
xoxo Nicole<3
Leuk!!!! Schnell weiter bitte (oke nu gaat t nie zo snel, als je op de camping bent. Doe wel de groeten aan sisi, anders....)
1 decennium geledenK ben de eerste die m doet, en de 1e die een reactie geeft.
xXxXx Ambie(doeg)