Voor diegene die deze story lezen:

Waaaaa sorry!!! Ik heb niet zoveel tijd om te tekenen. Dus de plaatjes zullen allemaal later komen. Als je boos bent...

Dan ben je boos!!!

nee grapje.

Ik probeerde het spiegelgedoe zo snel mogelijk vergeten. Maar als Lola tijdens Frans een heel nest met spinnen in de juffrouw haar haar dumpt, en als Sasha tijdens de lunch een hele boterham met kaas in een keer in haar mond stopt, lukt dat wel.
Na een lange schooldag ben ik eindelijk thuis, ik heb mijn huiswerk gemaakt en heb al gegeten. Lexie is gaan winkelen en blijft bij Lola en Lilee logeren. Ik zit op mijn bed kijk naar de zon die langzaam ondergaat. Het goudoranje licht schijnt door mijn raam. Langzaam wordt het steeds donkerder buiten en verschijnt de maan boven de toppen van de bomen. Ik zucht, sta op en loop naar mijn kledingkast. Stella is beneden met Clair,onze (humeurige) kamermeid, de woonkamer aan het schoonmaken. Niemand zou mij nu kunnen zien... Ik doe de kast open en pak mijn zwart met paarse jurk uit de kast. Ik vind deze jurk zo mooi. Lexie heeft hem ooit voor mij gemaakt. Ze heeft zelf de hele dure stof van mijn moeder ervoor gebruikt. Telkens als ik hem aan heb denk ik aan Lexie’s lach. Ik doe de jurk aan. Langzaam loop ik naar het raam. De jurk sleept een beetje over de grond. Elke stap hoor ik weer hetzelfde schuivende geluid dat de stilte doorbreekt. Ik kijk naar de maan. De maan geeft mij altijd kracht wanneer ik het nodig heb. En als ik het niet nodig heb betoverd hij mij met zijn prachtige zilveren licht. Ik kijk naar de maan en het lijkt of hij meer glinstert dan anders. En een blauwe gloed heeft. Ik schrik van die gedachte. Ineens waait mijn raam open en een krachtige windvlaag laat de jurk om mijn benen wapperen. Ik hoor fluisterende stemmen. Het lijkt alsof ik iemand hoor schreeuwen, gillen, huilen. En zo plots al de windvlaag kwam, ging die ook weer liggen. Ik doe mijn raam dicht en ga even op mijn bed zitten. "Hoorde ik nou echt iemand schreeuwen?" vraag ik zomaar aan het niets. Ik schud mijn hoofd, doe de jurk uit en mijn nachtjapon aan. En ik val na lang liggen draaien in een onrustige slaap.

Reageer (9)

  • KuroTenshi

    Zo DracoXmalfoy, lukte het niet om het in 1 berichtje te plaatsen xD

    En Lola is echt een geweldig karakter xD

    Fay en haar connectie met de maan bestond al voor ik jou kende, alleen nu geef ik er een andere nieuwe draai aan het verhaal met al deze karakters...

    1 decennium geleden
  • EpicProngs

    En als ik het niet nodig heb betoverd hij mij met zijn prachtige zilveren licht. Ik kijk naar de maan en het lijkt of hij meer glinstert dan anders. En een blauwe gloed heeft

    heee dat doet me denken aan mijn story, met de 3 manen, en de blauwe enz. echt leukkk!!

    1 decennium geleden
  • EpicProngs

    en pak mijn zwart met paarse jurk uit de kast. Ik vind deze jurk zo mooi

    WHAHAHAAH ik dacht eerst echt zo van... HUH LEON MET EEN JURK?! maar toen besefte ik dat je nog steeds uit de P.o.v van een meisje schreef xD sorry schat (K)

    1 decennium geleden
  • EpicProngs

    whahaha lola is in die eerste zin (met dat spinnennest) echt droog xD xD keb de rest nog niet gelezen. OP NAAR DE 2E zin.
    eh ik bedoel 2DE zin, want nu staat er 2E :X SORRRYYYYYYYYY (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • EpicProngs

    ik ben zoooooooooooooo boos *maakt van die gekke boze geluiden zoals ik op school altijd doe, en zwaait daarbij ook zo gek boos met der vinger zoals ze ook op school altijd doet* xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen