Foto bij - 051

Mijn eerste hoofdstuk. (cool)

x'Janine.

Jade
Met een trillende hand geef ik de brief aan Julia. Straks is ze hetzelfde als haar vader? Misschien nog wel erger... Ik loop snel weg naar de leerlingen kamer van Slytherin, zeg 'Pureblood' en loop naar binnen. Ik haast me naar mijn slaapkamer waar ik Zoey op haar bed zie zitten. Zo te zien schrijft ze in haar dagboek. Ik plof op mijn bed en kijk naar Zoey. Ze kijkt me aan en trekt een geïrriteerd gezicht. Ze mompelt iets in zichzelf. Stil pak ik mijn jas, sjaal en wanten en loop naar buiten. Eenmaal buiten zie ik Crabbe en Goyle een sneeuwballengevecht houden. Goyle gooit per ongeluk een sneeuwbal op Draco die op een bankje een boek zit te lezen. Als ik ga zitten op een ander bankje, zie ik Snape naar buiten komen. Snel sta ik op. Hij kijkt geïrriteerd en hij loopt naar mij toe. Ik heb hier niet echt zin in en besluit om weg te lopen. Hij loopt haastig achter mij aan en houdt me tegen. 'Wat is er?' vraag ik. 'Wees alsjeblieft niet zoals je vader, dat zal HIJ niet echt leuk vinden.' Sist hij.

Reageer (1)

  • SCORPlO

    wow,, is ze (jade) dochter van voldie ?
    snel verder <33333'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen