Foto bij 3#

Veel plezieer!!!(flower)

Minah pov
Ik zat lekker zonder Deidara op de bank aan het SMS'en. ik wou niet luisteren naar het gekraai van Kisame echt niet horen dus ik deed me koptelefoon op en luisterde ook muziek http://www.youtube.com/watch?v=dLhFDYQHDQY&ob=av2e maar wat Kisame zingde was echt vreselijk! De lied: http://www.youtube.com/watch?v=uGIrVOOYH_Y&feature=BFa&list=FLyghXypuFAkiNpMZxef_dJg&lf=mh_lolz ik had wat muziek namelijk erbij geupload. Ik onderbrak hem toen hij aan het zingen was en zei: 'WOWOWOW WACHT EVEN! IK HAAT SOMMIGE MENSEN EN JULLIE GEBRUIKEN ME VAST WEL EENS DUS IK GA EEN NIEUW LIEDJE UPLOADEN!' Ik was eventjes bezig en daarna had ik Konan gevraagt of zij iets voro me wilt doen en dat was: 'Als jongens proberen weg te gaan dan moet je ze tegenhouden en naar me laten luisteren oke?' zei ik. 'Begrepen!' zei Konan. Het lied heete: Victoria Justice Beggin on your knees. [hier is de urlhttp://www.youtube.com/watch?v=ICv-C-sm6JA&feature=related] Ik begon nog niet te zingen omdat ik een coolere look wilde aandoen ik wou namelijk wat Victoria Justice aandeed aandoen en deed haar haar ook (zie je als je op de lied klikt dan zie je Victoria Justice haar haren en haar look). Ik kwam weer terug en ging een microfoon pakken uit Itachi's handen en zei: 'Dankjewell voor je microfoon baka!:P' en ik sprong op de tafel. 'KONAN NUU!' riep ik. 'Hè baka! Zet de muziek aan!' riep ik tegen Itachi. En wat er is gebeurt toen ik in Pein's kantoor zat nou ik werd eruit gestuurt door Pein. Dat was er alleen gebeurt en het gebeurde zo. Ik zat lekker in Pein's stoel gemaakt van poppenhaar totdat Kakuzu eraan kwam met nieuws voor mij. Hij zei: 'Minah ik heb leuk nieuws voor je namelijk dat je maatje van Konoha komt logeren!'zei hij.'Wie?'vroeg ik.'Het is iemands broertje van de Akatsuki'zei Kakuzu.'SASUKE???!!?!!!'zei ik schreeuwend en viel uit de stoel omdat ik te veel naar achter had geleund.'Heb ik weer! -___-' zei ik. 'Goed geraden! Hoe wist je dat het Sasuke was?'vroeg hij.'DUHHHH! Itachi is de enige die een broertje heeft! Denk ff logish na man!'zei ik toen ik op de grond lag.'Touchè`!'zei hij met een rare blik. O_o' Maarja wanneer komt hij?'vroeg ik aan hem.'Morgen dus zet alle wapens maar aan!'zei hij met een evil lach.'Muhahahahahahaa!'Schreeuwde hij en liep zo lachend uit Pein's kantoor.O_o' Noooooo! Ik zet niet alle wapens aan maar ik zeg het tegen Itachi!'zei ik.'Nee dat doe je niet jongedame!'zei Pein.'Waarom niet?'vroeg ik aan hem.'Nouuuu'zei hij en toen zag ik zijn flashback gezicht. Omdat hij naar de lucht keek met zijn rare flashback gezicht deed ik het zelfde maar dan niet met zo'n rare flashback gezicht want namelijk deed ik het met mijn evil gezicht: (6).

[wordt vervolgd]

Reageer (1)

  • GetHimAPony

    Lolheid xd, snel verder ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen