Foto bij 3

vanwege de opmerkingen over het engels en nederland.
dat ging perongeluk, helemaal automatisch. Ik zal er proberen op te letten=) Toch bedankt voor alle leuke reacties en sorry dat ik zolan

"kan ik met jou meeluisteren?"
Niall kijkt me aan nadat hij een van mijn oortjes uit mijn oren heeft getrokken.
"ik ben die van mij vergeten." hij bijt op zijn lip waar ik het spaansgebauwd van krijg.
Hij weet serieus niet hoe gelukkig hij me maakt. bij het zien van zijn gezicht alleen al kreeg ik rillingen over mijn hele lichaam, brak ik in zweten uit en kon ik geen fatsoenlijk woord meer produceren. Niall echter, leek er geen last van te hebben of uberhaupt iets te merken van mijn verliefde gedrag.
Wat het alleen maar moeilijker maakte voor mij. Hij was niet verliefd op mij. Tuurlijk niet. Hij was hetero. En ik was....
Ik wist eigenlijk niet wat ik was...
"eh..." zeg ik gauw.""tuurlijk."
Ik geef hem een van de oortjes aan en bij het aanraken van zijn hand gaat er weer een rilling door me heen.
"ooh The Script."hakkelt Niall vrolijk door.
Niall sluit zijn ogen en terwijl de auto vrolijk doorrijdt en de rest van de jongens in slaap zijn gevallen, kan ik niks anders doen dan staren. Staren naar Niall. Naar zijn gezicht, zijn lichaam. Ik had me nog nooit zo op mn gemak bij iemand gevoelt, maar tegelijkertijd ook zo ongemakkelijk.
Verliefd zijn was geweldig, behalve als diegene jou niet zag zitten.
Iniedergeval niet als meer dan vrienden.
"hey?" hoor ik plots en kijk Niall aan, die lacht.
"ben ik zo mooi?" grapt hij en ik knik.
Hij denkt natuurlijk dat het allemaal een grap is maar hij is echt mooi.





Niall Horan
Liam's muzieksmaak beviel me wel. Hij hield ongeveer van de zelfde muziek als ik deed.
Als ik merk dat Liam zijn ogen heeft gesloten draai ik me een beetje om.
Liam en ik konden het goed met elkaar vinden. We hadden altijd lol, maar konden ook goed praten. Toch had hij de laatste tijd wat afwezig gedaan. Alsof hij ergens mee zat.
Ik ga weer normaal liggen. Ik zou het hem vragen als we aan waren gekomen in Manchester.
"zo, die is moe."zegt Zayn plotseling en hang over de bank voor ons.
Harry en Louis liggen in elkaars armen te slapen en met een grijns kijkt hij naar Liam.
Ik knik."het was best een vermoeiende week."
"yeah."
Ik sluit langzaam maar zeker ook mijn ogen.
"welterusten Niall."hoor ik Zayn nog zeggen en dan dut ik in.

Reageer (9)

  • AlexLuvMusic

    verder. snel! :D

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Awww Lourry en Niam make me happy. (bloos)
    Snel verder!x

    1 decennium geleden
  • ardjan

    poor Liam :(

    ach Niall ziet vast wel in dat hij hem ook leuk vind... KLAAAR xD
    maar dan is de story al na 4 hoofdstukken afgelopen... nou ja wat zit ik ook allemaal te lullen :)

    snel VEWDUWRR!

    1 decennium geleden
  • deliciae

    -niet heb geschreven...
    dat moet in de beschrijving staan haha=)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen