Foto bij Dag 44

Linda en Charles kwamen bedroefd aan op het duel eiland vandaag was de een na laatste dag van de expeditie en dan is het zuur om 1 dag voor het einde al weg te moeten maar dat was het risico van de halve finale. Marc vroeg aan Linda heey Linda nou 2e keer op rij in het duel weer tegen Charles maar deze is iets belangrijker want als je wint sta je in de finale. Ik weet het zei. Linda ik ga deze proef ook heel eerlijk en oprechtvol spelen want de volharder wint en dat ben toevallig ik. Charles wat vind je ervan dat ze dat zegt: Ze heeft gelijk maar ik win toch wel. Oke kandidaten de winnaar staat in de finale de verliezer gaat naar huis jullie mogen starten.

Nederland vs Groot Brittanie was het weer een eeuwenoude strijd Linda tegen Charles. Linda motiveerde zichzelf en Charles dacht aan thuis. De eerste 15 minuten waren om en ze stapten naar de tweede tree ooh Linda viel bijna en Charles had een vreugdemomentje van 1 seconde want ook de 30 minuten waren om en toen ze naar de 3e tree stapten wist Charles dat het moeilijk zou worden ze hielden vol en passeerden de 45 minuten de armen begonnen te trillen de voeten begonnen rood te worden ze waren langs de 55 minuten en bij de 60e minuut werd er geschreeuwd en stapte Charles af. Helaas Charles jij moet de Expeditie verlaten waarom ik vind dat ik het goed gedaan hebt Linda is gewoon sterker dan mij ik mis mijn kind en mijn vriendin ik ben 4e van de 200.000 Linda gun ik het jullie zien mij terug in de finale liveshow. Ik wens jullie veel plezier. Charles keek nog een keer om omhelsde Linda pakte de vlag van Groot-Brittanie en vaarde weg. Linda gefeliciteerd je zit in de FINALE. Geweldig zei ze oh my god hoe heb ik het kunnen halen en Nederlander en dit keer zonder Spanje. Linda pakte de boot en vaarde naar het kamp waar de andere twee finalisten Lena en Sayyid stonden te wachten er waaide nog 3 vlag de vlag van Saudi-Arabie de vlag van Duitsland en de vlag van Nederland want de 3 finalisten waren bekend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen