XXII
Sorry dat jullie zoveel mailtjes krijgen, maar het lukte ff niet met activeren =S
Hope you'll like it! <3
Xx. Leentje (ICantBeNamed)
Chiara Standle
Als ik mijn chocoladetaart opheb en ik eigenlijk best wel vol zit, meld ik dat ik even naar de wc ben en sta ik op. De toiletten zijn aardig rustig en al snel loop ik de trap weer af.
Ik zie dat Peter en zijn vrienden net de Grote Zaal uitkomen en dat Peter druk aan het praten is met Sirius en James. Als ik onderaan de trap sta, vang ik nog net op waar ze over praten.
"Je vriendinnetje?" zegt Sirius. James grijnst en maakt Sirius' zin af. "Ze zal het wel niet leuk vinden als je niet op komt dagen." Mijn hersenen slaan weer op tilt. Ik snap nog steeds niet wie dat vriendinnetje nou is. Ik moet het maar eens gaan vragen.
Peter komt op me aflopen, terwijl de anderen doorlopen. Ik kijk ze met opgetrokken wenkbrauwen na. "Wat had dat te betekenen?" Peter's wangen worden rood en kijkt naar de grond. "Dat is gewoon een grapje van Sirius en James. Niets ernstigs." Ik kijk hem raar aan. Hoop borrelt op in mijn buik. "Ik dacht dat je een vriendinnetje had." zeg ik, terwijl ik lacherig wil overkomen. Peter kijkt me raar aan. "Nee, dat is niet zo." zegt hij, schouderophalend. Ik knik.
"Wat wilde je eigenlijk zeggen?" vraag ik dan. "Ooh.." Hij wordt rood en haalt zijn schouders nog eens op. "Ik.. Ik kan vanmiddag niet. Ik moet strafwerk maken bij de mevrouw van Astronomie.. James en Sirius moeten ook, en ik kan het niet maken om niet te komen.. Ik denk.." Plotseling stopt hij met praten. Ik kijk hem vragend aan. "Wat is er?" Peter schudt zijn hoofd. "Nee, laat maar.." Hij kijkt haastig om zich heen, alsof hij iets te veel heeft gezegd. "Ik moet gaan."
Dan loopt hij zonder nog iets te zeggen langs me heen, achter Sirius en James aan. Ik kijk hem beteuterd na, maar loop dan toch maar weer naar de Grote Zaal, waar mijn vriendinnen nog zitten. Daar kijken die me vragend aan. Fijn moet ik ook nog gaan uitleggen waarom ik 'zo lang op de wc heb gezeten'.
Reageer (7)
zeg gwoon dat je ongesteld bent!
1 decennium geledenwerkt altijd
of dat je diaree hebt^^
grrrrrrrrrrrrr, ik krijg 6 (!!) freaking mails voor dit ene hoofdstukje
1 decennium geledenen ik helemaal enthousiast zijn, blijkt het maar één hoofdstukje te zijn
nu moeten jullie me troosten met nog een hoofdstuk
1 decennium geledenik drukte op de likt en er kwam: Deze story bestaat niet(meer)
ik AAAHAAAAAAAAAAAA!!!!!
verder?
@DobDob, Lupos is tha best!!!
1 decennium geledenOokal was Sirius vast veel knapper
Snel verder jullie!!!
Stomme Peter
1 decennium geledenNah, het kan best een schatje zijn.
Maar Sirius blijft cooler:X