Foto bij 2#

Kudo,abo of reactie alledrie mag ook!;)

Veel plezier!;)

Minah pov
Ik dacht in me zelf van Itachi die kan best goed zingen hoor zo slecht is hij niet.'Okee nu is Minah aan de beurt'zei Pein nadat Itachi klaar was.'Okee beter'zei ik.'Ik kiess uuuhhhhhmmmm...SNSD star star star'zei ik.[dit is de url van het lied: http://www.youtube.com/watch?v=ZDpykZZXOr8&feature=related Ik begon te zingen en iedereen keek me aan van OMG!!!!! Zo slecht was ik dus niet Wauw ik schaamde me altijd en nu opeens niet meer. Toen het was afgelopen klapte iedereen naar me en toen rende Deidara voor mij en zei: Dank u dank u! iedereen stopte met klappen toen Deidara dat zei en hij zei weer: Nouuuuu! En ging weer zitten. Iedereen ging weer verder met klappen toen Deidara weg was en ging zitten. Toen iedereen weer ging zitten was er geen plekje meer over om te zitten dus duwde ik Deidara van de bank die mij weer duwde en ik weer hem en hij hield op en ging op de grond zitten. ik keek hem gek en irritant aan en hij schudde zijn hoofd en zei: Ik haat jou!(6).'Aaaggghhh ik hou ook van jou hoor'zei ik.'GOOORRRRRR JE BENT ZO LELIJKKK!! zei hij en rende naar de wc en je hoorde hem kotsen.'Aaagghhh jij bent ook mooi hoor'zei ik met een fake smile. Je hoorde hem dat hij door trok en ik kwam erbij staan en hij was weg! 'Hij heeft zichzelf doorgetrokken'zei Pein.'Waar is hij nu dan? vroeg ik.'Volgens mij bij het riool'zei Pein.'Aaahhh ik wou hem doortrekken! zei ik.'Wat is er mis met jou ik zweer het je'zei Pein en liep weg naar zijn kantoor. Toen hij de deur open deed zag hij mij in zijn stoel zitten.'Hoe kom jij hier? vroeg hij.'Ooohh uit een gaatje van gaat je geen reet aan makker'zei ik. Pein: =.="

Reageer (3)

  • IDunnoXD

    DEZE IS DUS VAN JOUUUUUUUUU!!!!!!!!!!???????????????

    Hij is echt leuk!!! Gomen, ik had neit door dat ie van jou was xD

    Verder onegaii!!!

    Xxxx en doe ozzie de groetjes en een knuffel!! Biiiiiiiiiiiiig Hug Désirée

    1 decennium geleden
  • HoshiOokami

    vaag >3<

    Snel verder onegai :3

    1 decennium geleden
  • sasomi

    lol
    verderrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen