Foto bij Part 6.4 - What do you say?!

Melissa point of view.
Ik leg mijn hoofd in Louis zijn nek en snuif zijn geur op. Plots worden we verstoord door Liam. Ik draai me om en kijk hem vragend aan. “Eva is dronken, ze moet naar de bus.” Ik zucht en knik langzaam. “wat is er?” vraagt Louis vlakbij mijn oor. Een rilling loopt over mijn rug wanneer ik zijn warme adem tegen me aan voel. “Eva is dronken, ze moet naar de bus.” Herhaal ik de woorden van Liam. Hij knikt en pakt mijn hand. Na een tijdje hebben we Eva met moeite van de bank afgekregen. Ik kijk Eva bezorgt aan. Waarom doet ze zo? Ze weet toch dat ze niet tegen alcohol kan. Ik zucht. Liam en Zayn pakken haar bij de arm en tillen haar mee naar de bus. Na een tijdje zijn we eindelijk bij de bus aan gekomen. “Ik ben moe, ik ga slapen.” Mompel ik. “waar slaap ik?” vraag ik en geeuw. “Bij mij.” Roept Eva door de bus. Ik leg mijn handen voor mijn oren en slof naar de slaapkamer van mij en Eva. Ik laat me zonder om te kleden op bed vallen en val niet veel later in slaap.


“sshht. Ze slaapt nog.” Ik word wakker door Liam en Louis die de kamer binnen komen lopen. Ik hou mijn ogen dicht. “Ze is echt mooi als ze slaapt he?” hoor ik Louis mompelen. Wat?! “Waarom vertel je het haar niet gewoon, zelfs een blinde koe ziet nog dat jullie elkaar leuk vinden.” “Ik weet het niet, ik ben gewoon bang voor een afwijzing denk ik.” Oké dus Louis vind mij leuk. We hebben elkaar al die tijd dus al leuk gevonden alleen dachten we beide dat de ander elkaar niet leuk vond. “Ik ga haar wakker maken.” Niet veel later voel ik mijn bed inzakken wat betekend dat Louis op de rand van mijn bed is komen zitten. “Melissa.” Ik voel hoe Louis zijn handen op mijn schouders legt. “Wakker worden.” Ik voel hoe zijn warme adem langs mijn gezicht strijkt. Ik open mijn ogen en kijk meteen recht in Louis zijn ogen. “goedemorgen.” Fluister ik. “Lekker geslapen?” vraagt Louis. De plek waar zijn handen liggen lijken wel in brand te staan. Ik glimlach. “Ja heerlijk.” Mompel ik nog schor van de slaap. “Kom je ontbijten, we gaan over 2 uurtjes naar een hotel.” Ik knik. “Kom er aan.” Ik kijk naar beneden en zie dat iemand mijn kleding verwisseld heeft. “wie..?” vraag ik verbaasd. “Dat heeft Eva gedaan.” Ik knik langzaam en bloos. Ik kijk naar Louis en zie dat hij me bekijkt. “Laten we gaan.” Mompel ik en loop voor hem uit de kamer uit. Ik ga naast Eva aan de ontbijt tafel zitten en glimlach naar iedereen. “Lekker geslapen?” “Ja.” Antwoord ik kortaf. “Zayn, wil je mij een broodje aan geven?” Niet veel later vliegt er een broodje tegen mijn voorhoofd. “Geven Zayn! Niet gooien.” Zucht ik. Hij kijkt me onschuldig aan waardoor ik moet lachen. Louis komt tegenover me aan de tafel zitten en kijkt me aan. Ik bloos en snij mijn broodje open. Ik doe er wat hagelslag op en neem een hapje.

Reageer (7)

  • ziallmoran

    hahah zayn xd !!

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    haha, @deniselove, ik zou waarschijnlijk ook dat broodje terug gooien, haha.
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • MelissaHoran

    Weer een geweldig hoofdstuk

    Snel verder
    X

    1 decennium geleden
  • Donceal

    hahaha, ik zou een broodje terug naar z'n hoofd gooien haha

    1 decennium geleden
  • STARMYBUCKS

    Amazayn.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen