Never ever again? Well, we will see...
You can't ignore your deepest desire
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
yeeeeaaaah(hoera) Nagini & Fred moeten een geweldige toekomst krijgen en trouwen en kindjes krijgen( hahaha ) maar ze mag geen moordenares worden ze heeft een veel te goede hart VERDERRRRR i <3 this story
1 decennium geledenJij...Jij...Jij... Ze zijn terug samen! Ik beken dat ik daar al heel lang op gepusht heb, maar wil dit zeggen dat ze Harry gaat vermoorden? Dan ben ik echt tegen. Want als ze Harry vermoordt kan ze toch niet bij Fred blijven, dus veel zin heeft het niet... :c En ja, ik wil ook gewoon niet dat Nagini een moordenares wordt. Luna, bah, waarom heb je die raad gegeven? I TRUSTED YOU!
1 decennium geledenWat ik wel geniaal vond was dat Ron verloor met schaken, oh en deze zin: "'Ben je soms ongesteld?''Vroeg Ginny net iets te hard. Harry en Ron die net op het punt stonden zich bij Nagini en Ginny aan te sluiten. Besloten plots om toch maar direct naar de grote zaal te gaan. " 8D Maar verder: foei! Nagini mag geen moordenares worden! Fred en Nagini zijn ongelofelijk schattig, maar toch... :c Bah, ik verkeer in tweestrijd. (Oh en jij gaat dit niet zoals mijn verhaal laten eindigen, want dat zou nóg slechter zijn!)
whooooooo, en nu moet het weer goed komen<3
1 decennium geledenen dan ga ik jou aanbidden:D
want dan ben ik blij
*trouwens ik aanbid je toch al; aangezien jij zo'n geweldig, awesome, mooi, leuk, cool, geweldig (oh die had ik al gezegd^^) verhaal schrijft<3^^*
maar dan moet harry wel dood 0_0
okee, om eerlijk te zijn ben k niet zo'n heel groot fan van harry *schaamschaam*
dus eigenlijk vind ik het ook helemaal niet erg dat ze Fred heeft gekozenxD
Snel verder
1 decennium geledenSnel verder!!
1 decennium geleden