Foto bij Dag 37

Dag 37 samensmeltingskamp.

Nog maar 5 kandidaten de kwart finale was begonnen en dat was te voelen iedereen zat heel de tijd onrustig heen en weer te lopen. Sayyid voelde dat het gelukt was om iedereen in zijn macht te krijgen alleen moest hij iets verzinnen om in de finale te komen er moesten nog twee mensen afvallen hij wou daar niet bij zitten hij dacht aan Theo M uit Griekenland hij was precies andersom als hem eerst was hij boos en nu poeslief en bij Theo M was het andersom hij was blij dat het hem gelukt was verder dan Theo te geraken want Theo werd 6e en hij zit bij de laatste 5. Echo en Charles zaten op het strand van de zon te genieten, Echo was nog zenuwachter dan eerst ze flipte zowat ze zei. Oh my god de laatste 5 de laatste 5 de laatste 5 aaaaaaah. Rustig zei CHarles alsjeblieft doe rustig aan oke loop niet te hard van stapel want straks ben je afgevallen en moet je alsnog naar huis en ben je nog meer teleurgesteld als eerst. Oke Echo ademde goed door en werd rustiger. Lena zat samen met Linda te praten wow ik heb gewoon het duel overleefd zei ze. Linda vroeg is het duel zwaar en hoe ging het met Nander. Lena zei plagerig ik zeg er niks over dat mag jij binnenkort zelf allemaal gaan uitzoeken. Linda vroeg door en Lena zei alleen maar dat het spel al binnen 5 minuten gedaan was. Meer zeg ik niet. Aan het eind van de dag hadden de bewoners geen eten omdat er niks gevonden werd zo doden de tijd met spelletjes zoals ik zie ik zie wat jij niet ziet en ik ga op vakantie en ik neem mee. De kampleden gingen vroeg slapen want morgen werd een belangrijke dag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen