Foto bij Dag 36 deul 3

Nander en Lena hadden allebei nog nooit het duel gehad.
Katie en Sayyid liepen naar Stefan toe die klaar stond. Katie en Sayyid welkom bij het duel straks gaan jullie op dit platform staan met jullie hand tegen de paal. Om de 15 min stappen jullie een trede verder zodat er meer spanning op je arm komt te staan als er 30 min verstreken zijn dan stappen jullie naar de laatste trede en die is het zwaarst. Wie als eerste valt verliest het duel. Nander en Lena leek het niet zo moeilijk dus ging ze er op staan Lena vroeg en hou je het al een beetje vol Nander haha lachte Nander en keek naar Lena we staan hier nog wel even maar niks bleek minder waar toen hij zijn hoofd terugdraaide verloor hij de grip en viel van de paal af. En vloekte iets in het Italiaans. Lena twijfelde niet en sprong naar hem toe gaat het gaat het vroeg ze. Laat me met rust zei hij. Nander helaas jij moet de exepeditie verlaten wat vind je ervan. Niet leuk natuurlijk antwoordde hij ik probeerde vol te houden verloor ik. Stefan zei je mag je vlag pakken en de expeditie verlaten. Hij pakte de Italiaanse vlag gaf geen omhelsing aan Lena en ging ervandoor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen