Ik zit nog steeds op school heb medelijden en vrolijk me op met reacties en kudo's

Ik was Kim gevolgd naar de kantine en wou net een broodje pakken toen een meisje in mijn schouder kneep.
'Waarom staarde Jacob Black naar jou?' siste ze.
'Wie is Jacob Black?' vroeg ik verward maar eigenlijk wist ik dat die starende jongen dus Jacob Black was geweest.
'Doe niet alsof je van niks weet, laat hem met rust.'
Ik liep gewoon verder en wierp een korte blik op Jacob, wat was er zo vreemd geweest aan de manier waarop hij naar me keek?
'Hierheen Indiana!' riep Kim terwijl ze bij al die lange jongens zat, 'Dit zijn Embry, Quil en Jacob.'
'Ik ben Indiana maar dat weten jullie al.'
'Kom je mee naar Emily en Sam na school?' vroeg Embry. Jacob zo hard in zijn ribben dat het me niet zou verbazen als hij zijn ribben brak.
'Wie zijn Sam en Emily?'
'Sam is een goede vriend van ons en Emily is zijn verloofde,' zei Quil.
'Nou, oké.'
'Gaaf,'zei Jared.
'Indiana?'vroeg een bekende stem.
'Wat is er smurf?'
'Kan jij mam zeggen dat ik met Seth mee ga?'
'Nee want ik ga ook niet meteen naar huis, bel gewoon.'
'Mijn beltegoed is op.'
'Ik heb ook niet veel meer dus je zoekt het maar uit.'
'We eten vanavond om zeven uur.'
'Het zal wel.' Tom liep weg en iedereen staarde hem vreemd na, wat was er met deze groep aan de hand?

Reageer (2)

  • Choizz

    Cool! Ik lees snel verder! D:

    1 decennium geleden
  • Kimology

    Hi, verder ik sta te springen op mijn stoel van de ongeduld tot dat hij af is maar het zou beter gaan al je nieuwe hoofdstukken maakt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen