Foto bij Dag 34

Welkom kandidaten bij de proef hier achter me staan 6 palen met emmers water er boven jullie gaan daar onder staan. Om de emmer niet te laten vallen moeten jullie het touw vasthouden en dat is zwaar want er komt steeds meer water in de emmer. Wie het touw als eerste loslaat moet naar het duel dan spelen we door totdat er 1 iemand overblijf en hij of zij heeft immuniteit en zit bij de laatste 5. Ik wens jullie veel succes. Stefan telde af 3.2.1 go. Iedereen pakte het touw. Echo deed het op de manier met liedjes neurien en Linda deed de hollandse manier het tegen jezelf praten van het lukt wel en je komt er wel. De persoon voor het duel was algauw gekozen want al na 10 min liet Lena los en schreeuwde Sch...e. Nander was afgeleid daardoor en liet ook los. Hun kregen een grote plens over zich heen maar vonden dat niet erg en waren gelijk afgekoeld. Lena gebaarde naar Linda van dat ze blij moest zijn omdat Nander af was. Na 15 min was het helaas ook de beurt aan Charles om los te laten hij sprong gauw weg voor de plons water waar hij even later spijt van kreeg hij ging boos zitten en wenste Echo succes in stilte met een opgestoken duim (Y) De emmer raakte voller en voller de armen begonnen zeer te doen vooral die van Linda en liet ook los. Het ging tussen Echo en Sayyid ze keken mekaar vals de meesten waren voor Echo en dat werkte want Sayyid viel op de grond van de pijn in zijn arm en baalde. Echo juichte danste in het water van wat ze op haar hoofd kreeg omdat ze later losliet. Marc zei, Gefelicteerd Echo met het behalen van immuniteit en Lena wij zien jou in het duel de restt succes met de eerstkomende eilandraad.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen