Foto bij Dag 33

Dat Sayyid terugkwam werkte averechts bij Lena ze barstte in huilen uit omdat hij vriendinnetje Katie weg was. Stiekem deed ze dit huilen alleen maar om medelijden te krijgen van haar kampgenoten ein groß Deutsche trick fom mich. Toen Sayyid zei dat Katie een verrasing had in de finale liveshow glimde Lena helemaal op ze wist zeker dat het met die zwarte haarlok die onder haar blonde haar zat te maken had. Echo en Charles waren dikke maatjes. Wooooow zei Echo 200.000 van over heel de wereld hebben zich opgegeven om hier aan mee te doen. En ik zit hier bij de laatste 6. Ik heb gewoon 199.994 mensen achter me gelaten en verslagen was al blij dat ik de beste van mijn land was aangezien mijn land zo ontezettend groot is het op een na grootste land ter wereld. Charles kon het niet zo veel schelen hij miste zijn thuis zijn moeder en vooral zijn 2 honden. Hij hoopte maar dat het snel voorbij was. Linda was met Lena aan het praten over Nander hij was net Zwitserland hier lekker neutraal al vanaf het begin en wel steeds verder komen ik weet niet hij is wel aardig enzo zei Linda maar om nou de echte Robinson te worden vind ik dat het geen goede kandidaat is. Kijk Linda dat vindt ik nou over Sayyid zeg maar hij begon met een slechte reputatie maar heeft het toch ver geschopt ik weet echt niet op wie ik moet stemmen zei Lena toen. Nander lag in de zon te genieten toen hij opeens dacht aan Saskis hij had gehoord van Linda dat hij eruit lag omdat hij zoveel in de zon lag en niks deed Nander twijfelde geen seconde en ging gelijk vuur maken voor het avondeten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen